Ga naar inhoud

Gezocht stoelen


HenryW

Aanbevolen berichten

Ik wil mij even voorstellen op dit forum,mijn naam is Henry en ben sinds 1 jaar de gelukkige eigenaar van een Z3 2800 van 97.

Ik ben erg in mijn nopjes met deze auto en heb enkele maanden geleden een hardtop bij gekocht.

Toen ik deze auto heb aangeschaft had hij al een aantal M opties,bumpers,spiegels,dubbele uitlaten. Mijn linkerstoel ( beige) is licht beschadigd,nu ben ik op zoek naar z3M stoelen (beige) of normale standaard stoel(en). Misschien is er iemand die weet waar deze beschadiging hersteld kan worden?

Met vriendelijke groet,

Henry

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welcome in the Z-Lane Henry... -_-

GeZien de opties die je opnoemd Zou ik op Zijn minst voor sportstoelen gaan, indien je wenst voor ///M stoelen.

Ik neem aan dat je nu sportstoelen hebt?

Toevallig Zag ik eergisteren een mooi maar duur setje op eBay staan, Zal eens kijken of ik Ze nog kan vinden...

Hier...Kost wat maar dan heb je ook wat.

Ik heb laatst het E36 ///M Sedan interieur van M Coupé for Life (Emanuel) geZien, was opnieuw bekleed ergens, maar waar weet ik even niet meer.

Iets te hoog alcohol percentage... :muur: Maar het was... :chick:

Alleen is die wat traag met het plaatsen van foto's daarvan!

Link naar reactie

Idd heb ik nog niet zo lang geleden mijn leer overnieuw nieuw laten maken voor mijn sedan, dat heb ik in Susteren laten doen bij Bachus autobekledingen.

echt top werk geleverd!! -_-

voor mijn hele interieur incl. panelen heb ik 1500 euro betaald, ik wed dat jij voor je 2 stoelen van de ZZZ goedkoper uitbent :chick:

@ Frido, je kent me toch...... :muur:

p.s. nog welkom hier op het forum, plaats eventueel eens een foto van de beschadigde stoel. en van je ZZZ natuurlijk

Link naar reactie
@ Frido, je kent me toch...... -_-

AlleZ manneke, ge Zijt van den snelsten gasten vanavond, Zottegem, ginne pint op de knuist?

We geven gewoon Régske de schuld als jij langZaam bent, kan jíj er wat aan doen dat Ze niet van je af kan blijven?... :schater:

Rééégske... :muur:

(Nu heb ik tenminste ook dat adres, ik had je nog willen PeeEmmen.)

Link naar reactie

Echt gestoorde prijzen dit....

Probeer Tijger Leathers in Den Haag eens. familie bedrijfje met ruim 60 jaar ervaring. Ik ga er mijn achterbank laten doen. Volgens mij doen zij ook DGB niet dat daar mooie dingen gemaakt worden maar wellicht dat het iets zegt overde kwaliteit van het vakwerk.

Overigens heb ik diverse offertes ogevraagd en afgezien van het feit dat ze betaalbaar zijn waren zij ook de enige van wie ik een normale prijsindicatie kon krijgen, en die begrepen wat ik uberhaupt wilde.

Link naar reactie
Die moet dan behoorlijk hard afgezien hebben :smart:

Ja waar dacht jij dat die kinderen vandaan kwamen... :thumbup:

Nee, heeft iets met een nieuw interieur te maken dat uit een e46 Touring komt (en dus niet in een sedan past). Is nog niet zeker dus dat hoort men nog wel als het zover is.....

Link naar reactie
Echt gestoorde prijzen dit....

Probeer Tijger Leathers in Den Haag eens. familie bedrijfje met ruim 60 jaar ervaring. Ik ga er mijn achterbank laten doen. Volgens mij doen zij ook DGB niet dat daar mooie dingen gemaakt worden maar wellicht dat het iets zegt overde kwaliteit van het vakwerk.

Overigens heb ik diverse offertes ogevraagd en afgezien van het feit dat ze betaalbaar zijn waren zij ook de enige van wie ik een normale prijsindicatie kon krijgen, en die begrepen wat ik uberhaupt wilde.

Bedankt voor je tip,ik heb al een offerte aangevraagd.

Greets,Henry

Link naar reactie

Niet beige, wel zwart, m stoelen op Duitse Z3 forum 650 Eurs.

Misschien wel meteen een vakantie aan vastplakken..... klik

Link naar reactie
Bel of ga is langs bij sterkens in made weet zeker dat die een hoop interieurs hebben (kwam die van mij ook vandaan) Zowel M sport als normaal , ook Z4 trouwens

Dit is hun site.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.