Ga naar inhoud

Hardtop kopen


napoje

Aanbevolen berichten

Ben op jacht naar een hardtop maar... Hoe zit het met die voorbereiding? Hoe kan ik zien of die er wel of niet inzit? Wat houd het in? En als ik een hardtop van iemand overneem.... past dat zomaar?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Kun je achter bij de B stijl zien, achter de stoelen moeten dan twee vangers zitten, waar de HT met zijn pinnetjes in valt :blush: Verder moet je een achterruitverwarmingsschakelaar hebben.

HT zou eigenlijk zo moeten passen, kan echter zijn dat ie wat bijgesteld moet worden of dat de hoogte van je ruiten aangepast moet worden :rolleyes:

Link naar reactie
Die heeft een Z3 niet echt maar deze loopt virtueel omhoog achter de deuren, deze vangers zitten daar dan ook meteen achter de deuren, bij de bevestiging van de gordels ;) Zondag kun je het live zien :blush:

probleem is dat ik wil bieden op iets dat zondag afloopt. en als ik win hoe haal ik het dan op? :rolleyes:

Link naar reactie

Napoje, ik heb nog een origineel inbouwsetje liggen (zat er bij mij in, heb Wiesmann gekocht... :rolleyes: )

Als je 't nodig hebt voor een BMW hardtop, komen we daar wel uit.

(Zit geen schakelaar bij, die is in de auto gebleven)

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar Apeldoorn

Ik heb voor eventueel geintreseerden nog 3 zilvere orig. BMW hardtops met voorbereidingsset liggen.

Met vriendelijke groeten,

Levinus Makkinje

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.