Ga naar inhoud

Een gratis 520i als leenauto


pierrez101

Aanbevolen berichten

Gisteren en vandaag was de Zettie (die nieuwe gele) voor een beurt bij de dealer in Aken, alle vloeistoffen en de aandrijfriem verwisselen, deze laatste moet om de vier jaar vervangen worden ongeacht de KM-stand.

Kreeg ik als huurauto een 520i mee met alle toeters en bellen, zelfs meedraaiende Xenonverlichting en natuurlijk I-drive. Die bediening is trouwens reuze simpel, snap niet waar al die autotesters zich druk over maken.

Is wel gaaf zo'n echte limo, glijden en nog eens glijden zonder geluid.

Per saldo toch weer blij dat ik weer in mijn fahraktievere touring kan stappen, voelde me in die vijf net zo'n oude kerel met mijn streepjes kostuum, alleen de hoed had ik nog vergeten. :D

Toch wel leuk als je zo'n bak twee dagen gratis meekrijgt en zo'n grote beurt incl. alle vloeistoffen, koelvloeistof, diff-olie, remolie, versnellingsbakolie met aandrijfriem en V-snaar voor 800 euronen is een bom duiten natuurlijk maar valt eigenlijk ook wel weer mee als ik soms de andere prijzen voor zo'n kale grote beurt lees :) :D

Daarbij was mijn dag helemaal goed toen ik van alle kanten gecomplimenteerd werd met de auto en ook nog ongevraagd bevestigd kreeg dat ie echt schadevrij is en alles er nog mooi origineel bijzit :D

Link naar reactie
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gelijk heb je Ivo als ik zo ff nadenk dan was het dit jaar voor alle drie kassa, allemaal een min of meer grote beurt, in totaal denk ik bijna 1750 euro, gelukkig had ik voor de beide Zettie's hierover onderhandeld bij de aankoopprijs en was het voor de touring het eerst in drie jaar dat ik op appel moest. :)

Maar wordt het volgende jaar hopelijk wat rustiger met wat oliebeurtjes :D

Carpe diem :D

Link naar reactie
Ivo,

Hoe zou dat zijn geweest als je die Maserati gekocht had :D :D

Dan had jij nu nog op dat malle bulletinboard van de Z3 club zitten posten :)

Link naar reactie
Ivo,

Hoe zou dat zijn geweest als je die Maserati gekocht had ;)  :D

Dan had jij nu nog op dat malle bulletinboard van de Z3 club zitten posten :D

:D :D :D :D :) :beta:

Link naar reactie
Ivo,

Hoe zou dat zijn geweest als je die Maserati gekocht had ;)  :D

Dan had jij nu nog op dat malle bulletinboard van de Z3 club zitten posten :lol:

Denk niet dat ik dan zoveel posts gehaald had :D :rolleyes: en die bijeenkomst van as zondag hadden we ook niet gehad. ;)

En Ivo zou alleen op zijn Maserati forum zitten waarschijnlijk :D :rolleyes:

Link naar reactie
Daarbij was mijn dag helemaal goed toen ik van alle kanten gecomplimenteerd werd met de auto en ook nog ongevraagd bevestigd kreeg dat ie echt schadevrij is en alles er nog mooi origineel bijzit :rolleyes:

Gefeleciteerd Piérre,

ik vraag mij toch af en toe af hoe het aanvoelt als jij de garage in loopt:

Hhmmnn, vandaag neem ik...................deze,

even kijken tussen de wieletjes.

SchnitZer ? BBS ? Beide ? Of toch maar origineel ?

Zoals we het met elkaar eens waren, we leven maar een keer he ?:rolleyes:

Goeie service van Kohl.

Link naar reactie

Ja met die velgen is wat:

Bij Kohl stonden een M roadster met de 18 inch type II en een M-coupe met de 19 inch type III, allebei SUUUPPER; die 19 inch op die coupe zag beestachtig uit, was een originele Schnitzer met die heeeele grote schijven en binnenin Schnitzer in de stoelen gestikt :rolleyes:

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ja met die velgen is wat:

Bij Kohl stonden een M roadster met de 18 inch type II en een M-coupe met de 19 inch type III, allebei SUUUPPER; die 19 inch op die coupe zag beestachtig uit, was een originele Schnitzer met die heeeele grote schijven en binnenin Schnitzer in de stoelen gestikt :blush:

groet,

Pierre

Dit is dus die coupe waar ik die matten in checkte [Zie e-mail].

Was dit een mooi ding of een beestachtige auto?

Volgens mij alletwee.... :rolleyes:

Link naar reactie
Waarom geen foto's ;) :rolleyes:

Groet,

Omdat Zowel Zedri als PiérreZ101 door te veel autoliefde blind Zijn geworden.

En als wij naar Kohl gaan dan Zitten er een paar doZijn vlinders in onZe buiken.

Geen excuus Huub. Die camera moet mee!!

Volgende week moet ik terug en als die er dan nog staat komen de pic's. :blush:

Link naar reactie

Ja, die coupe had ik graag in mijn verzameling gehad, was een van de weinige die Schnitzer in 1998 en 1999 totaal omgebouwd heeft met werkelijk alles:

-Spoilers voor en achter

-Schijven zo groot als pizza's

-Uitlaat met diffuser, wordt al jaren niet meer geleverd

-Echt carbon interieur

-Short shift

-Schnitzer embleem in stoelen geborduurd en Schnitzer matjes

-!9 inch rennsport III velgen

-Andere motorsturing incl V/max opheffing

enz enz.

Een droom :blink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.