Ga naar inhoud

Gevoelige vraag


bobby

Aanbevolen berichten

Gast BRMS , Alexander
Zie onder de specificaties.

stuurbekrachtiging

airbag bestuurderszijde

airbag passagierszijdezijde

ABS (anti-blokkeersysteem)

startblokkering

centrale portiervergrendeling

elektrisch bedienbare ramen

elektrisch bedienbare spiegels

verwarmde spiegels en portierslot

lederen stoelen

stoelen elektrisch verstelbaar in hoogte- en lengterichting

lederen sportstuur

mistlichten aan voorzijde

mistlicht achterzijde

derde remlicht

Laat je niet piepelen door handelaartjes, dit zit standaard op alle Z3's.

Kom, ik ga me er ook maar eens mee bemoeien. Ik ben Alexander van BRMS die de auto waarover hier gepraat wordt aanbiedt.

Dat lijstje met de uitvoeringsdetails heb ik zo op mijn site ( www.brms.net) gezet NIET met de bedoeling om te suggereren dat dat allemaal extra's zijn ( ze staan vermeld onder het kopje 'uitvoering') , maar gewoon als informatie voor de aspirantkoper die meestal niet weet wat er allemaal standaard op een Z3 zit. Overigens waren in Nederland bij de 1.8 de leren stoelen een extra en zelfs de lichtmetalen velgen. De mistlampen voorzijde ook sowieso.

Ik vind het erg hinderlijk dat er wordt gesproken in de trant van "je laat piepelen door van die handelaartjes" , alsof iedereen die een Z3 verkoopt op voorhand een schooier is die de boel probeert te belazeren.

Ook elders wordt in dit discussie-item gesteld dat die 1390 euro die ik voor de hardtop vraag een belachelijke hoge prijs zou zijn. Particulieren vragen doorgaans voor een hardtop ZONDER voorbereidingsset en montage hetzelfde of meer, dus doe me een lol.

Laat de discussie een beetje fair blijven zonder al te veel vooringenomenheid.

vriendelijke groet,

BRMS (www.brms.net)

Alexander Ruben

Link naar reactie
  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zie onder de specificaties.

stuurbekrachtiging

airbag bestuurderszijde

airbag passagierszijdezijde

ABS (anti-blokkeersysteem)

startblokkering

centrale portiervergrendeling

elektrisch bedienbare ramen

elektrisch bedienbare spiegels

verwarmde spiegels en portierslot

lederen stoelen

stoelen elektrisch verstelbaar in hoogte- en lengterichting

lederen sportstuur

mistlichten aan voorzijde

mistlicht achterzijde

derde remlicht

Laat je niet piepelen door handelaartjes, dit zit standaard op alle Z3's.

Kom, ik ga me er ook maar eens mee bemoeien. Ik ben Alexander van BRMS die de auto waarover hier gepraat wordt aanbiedt.

Dat lijstje met de uitvoeringsdetails heb ik zo op mijn site ( www.brms.net) gezet NIET met de bedoeling om te suggereren dat dat allemaal extra's zijn ( ze staan vermeld onder het kopje 'uitvoering') , maar gewoon als informatie voor de aspirantkoper die meestal niet weet wat er allemaal standaard op een Z3 zit. Overigens waren in Nederland bij de 1.8 de leren stoelen een extra en zelfs de lichtmetalen velgen. De mistlampen voorzijde ook sowieso.

Ik vind het erg hinderlijk dat er wordt gesproken in de trant van "je laat piepelen door van die handelaartjes" , alsof iedereen die een Z3 verkoopt op voorhand een schooier is die de boel probeert te belazeren.

Ook elders wordt in dit discussie-item gesteld dat die 1390 euro die ik voor de hardtop vraag een belachelijke hoge prijs zou zijn. Particulieren vragen doorgaans voor een hardtop ZONDER voorbereidingsset en montage hetzelfde of meer, dus doe me een lol.

Laat de discussie een beetje fair blijven zonder al te veel vooringenomenheid.

vriendelijke groet,

BRMS (www.brms.net)

Alexander Ruben

Beste A,

Even een reactie op je :lol: mailtje.

Ik doelde op de belachelijk hoge prijzen van auto-onderdelen in nederland in het algemeen zowel van handelaren als particulieren en niet speciaal van jullie. Als je het niet met mij eens ben kijk dan eens hoeveel "particulieren" in duitsland voor een hardtop vragen. Zo'n blauwe die jij verkoopt voor 1395 ging op ebay.de weg voor 850 euro.

http://search.ebay.de/hardtop-z3_Auto-Moto...ywordredirectZ0

en ziehier eens wat die ronal R7's kosten die bij jou voor 949 euro liggen!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7930480758&rd=1

of:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...7930543434&rd=1

En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Erg vooringenomen voel ik mij dus niet, al is het niet speciaal een verwijt aan jou maar aan de hele nederlandse auto(onderdelen) handel. Verder is er met de prijzen van jullie auto's niets mis.

En hiermee is de discussie van mijn kant gesloten

Link naar reactie

http://search.ebay.de/z3-hardtop_W0QQsokey...ywordredirectZ0

Napoje was me voor met die link :)

Nu wil ik niet meteen zeggen dat deze hardtops ook voor die prijs verkocht worden, maar €1300,- vind ik persoonlijk aan de hoge kant, ZEKER als die bij de auto verkocht wordt.

Een hardtop kost nieuw inderdaad €2600,-, maar het feit is dat een product bij verkoop altijd een waardevermindering ondergaat van circa 60 à 70% (in dit geval €1600,-). Dit is niet alleen zo bij hardtops, maar zo gaat het met ieder ander tweedehands product.

Verder niets op de auto aan te merken. Handelaren weten inderdaad weinig van de mogelijke extra's, zo ook mijn dealer (HK, Extended leather?? :lol: :D )

Link naar reactie

Alexander Ruben,

Ga me niet in de discussie mengen over "goede en slechte handelaren"maar wil toch even aan je kwijt dat je omschrijvingen om je Ztjes te verkopen op een aantrekkelijke manier omschreven staat en je er de nodige aandacht aan schenkt om via het internet een serieuze indruk te maken dat je achter je product staat.

Groet Huub :lol:

Link naar reactie
Alexander Ruben,

Ga me niet in de discussie mengen over "goede en slechte handelaren"maar wil toch even aan je kwijt dat je omschrijvingen om je Ztjes te verkopen op een aantrekkelijke manier omschreven staat en je er de nodige aandacht aan schenkt om via het internet een serieuze indruk te maken dat je achter je product staat.

Groet Huub :blush:

Cool down luitjes,

Hier is internet toch ook uitermate geschikt voor Huub?

Waarom Zou Alexander Ruben niet werkelijk achter Zijn auto's staan?

Laten we wel weZen: Hoe vaak komt het niet voor dat iemand Zich op het web helemaal in Zéér

negatieve Zin uitlaat over Zijn/haar slechte ervaring met een bepaalde dealer?

Terwijl er aan de andere kant vele klanten Zijn die over dieZelfde dealer juist heel tevreden Zijn.

Maar hier lees je niks over, helaas voor die dealer.

Enorm verschil in prijZen vind je overal, maakt niet uit voor welk product.

En fouten worden ook op de meeste plaatsen wel eens gemaakt, of beschadigingen veroorZaakt.

Zelf kan ik niet Zeggen dat bijv. die hardtop te duur is.

Je krijgt hem in de kleur van jouwn bolide en mooi strak in de lak.

Bij ebay gekocht moet je eerst maar eens kijken wat je thuiskrijgt,

hoeveel onder ons hebben geen beschadigde [of Zelfs kapotte] delen thuisgekregen?

Ik vind het iets te ver gaan om inderdaad alle autohandelaren over een kam te scheren.

Zelf heb ik mijn Z bij Leuverink gekocht in Apeldoorn.

En ik ben nou niet bepaald die klant geweest waar je Zo blij mee bent als verkoper.

Ik kocht welliswaar meteen die dure auto, maar voor dat ik van mijn kant de eypo's geregeld

had stroomde er toch behoorlijk wat water door de maas. Die Roberto moet gek Zijn geworden van mij. En achteraf vind ik dat Ze daar enorm geduldig Zijn geweest met mij. ;)

BRMS heeft in elk geval een supergave webstek, met veel prachtige foto's. http://www.brms.net

Link naar reactie

Zedri, Ik dacht dat mijn postje een positief verhaaltj te schrijven maar je vat het blijkbaar anders op.De website van Alexander Ruben omschrijf ik ook als goede informatie en zeer uitgebreid.En het internet is hier zeker een goed medium voor.

Maar ik ben blij dat jij er inprincipe er het zelfde over denkt.

Groet ;) ,

Link naar reactie
Zedri, Ik dacht dat mijn postje een positief verhaaltj te schrijven maar je vat het blijkbaar anders op.De website van Alexander Ruben omschrijf ik ook als goede informatie en zeer uitgebreid.En het internet is hier zeker een goed medium voor.

Maar ik ben blij dat jij er inprincipe er het zelfde over denkt.

Groet :D ,

:blush: [The fast and the furius coupe Hupie]. ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.