Ga naar inhoud

Mensen uit Nijmegen


ivodl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat vind ik dus zó iets achterlijks. Waarom idd geen dikke x5 of een vw touareg. (Zullen wel nog worden toegevoegd). Dus als ik niksvermoedend naar nijmegen rij met mijn range rover, en daar mijn auto neerplant, krijg ik zomaar een boete? Schei toch uit, ga lekker voor iedere stad eigen regeltjes maken, amerika-wannabee's. Zo dat moest er ff uit :m:

* Sledge heeft ritjes mogen maken in een range rover en een x5 en vind deze zeer stabiel en overzichtelijk op de weg liggen.

Maar ik weet ook hoe vervelend het is om constant achter een jeep te rijden. Mijn vader met de range rover voorop en ik in mijn z3 er achter aan. Je ziet helemaal niks, totaal geen overzicht meer. (1300km naar spanje)

7 pagina's met leesvoer. :D

Link naar reactie

Dan maar eerst even een navigatie setje laten inbouwen :D :m:

Lullig als je net een mooie 4x4 hebt aangeschaft voor je vrouw om de kindertjes naar school te brengen, en dat je die de week erop alweer moet verkopen met groot verlies, omdat ze er toch niets meer aanheeft.

Het voorstel is trouwens nog niet aangenomen. B)

Link naar reactie

Tja en wat komt daarna..... de fun cars. Want dat kan toch eigenlijk niet een sport auto rijden om van A-B te gaan....Is ook slecht voor het milieu....

Ik kom zelf uit Lent (bij Nijmegen) en wordt niet goed van die lui in de gemeente raad.

Weet je wat slecht is voor het milieu: alle auto's die dagelijks voor de waalbrug in de file moeten staan. En waarom, omdat de gemeenteraad (en dus groenlinks en SP) geen extra brug willen neerleggen - vanuit het mileu oogpunt, want je moet het autorijden zo oninteressant maken zodat mensen overstappen naar de fiets. Oh ja het alternatief wat ze ooit bedacht hebben is een heuse kabelbaan. Alsof we daar op zitten te wachten.

Leren die lui nou niet van al die fouten die ze maken? De mens gaat echt niet zomaar zijn auto langs de kant zetten om met de fiets te gaan. En het openbaar vervoer is vaak ook geen oplossing om van deur tot deur te komen. Kijk maar naar de brandstofprijs verhogingen. Niemand gaat daardoor zijn auto laten staan.

Rekening houden met het milieu is helemaal niks mis mee, maar doe het dan wel goed en niet met oogkleppen op en alleen het idee wat ze zelf denken dat goed is, proberen door te drukken,

--- Zo weer mijn frustraties kunnen afschrijven. Als die 'idioten' nog met zo'n achterlijk voorstel gaan komen, dan komt er toch echt een TE KOOP bord in mijn tuin staan....

Joost

Link naar reactie
Mijn vader met de range rover voorop en ik in mijn z3 er achter aan. Je ziet helemaal niks, totaal geen overzicht meer. (1300km naar spanje)

scheelt je wel bakken benzine :D

Link naar reactie
Volgens mijn collega mag ook zijn Fiat Mulipla (!) Nijmegen niet meer in. Kijk, er zijn dus ook nog positieve kanten aan deze regel :D

Dat zou wel een hele goeie regel zijn voor heel Nederland;

Een totaalverbod voor de Fiat Multibah. :D

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.