Ga naar inhoud

DDE's en gave bumber op zettie


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is de Schnitzer bumper, niet dat ik hem zelf rijd :rolleyes: maar de ///M met de Schnitzer flippers maken hem toch een stuk agressiever/breder. Bevalt me sowieso het minste van de ZZZ, dat smalle/iele frontje. :rolleyes:

Die SchnitZer bumper is aan het lachen, hij Zou moeten grommen !!

Zach hem laatst live en vond hem ook niet Zo mooi.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Is al gedaan, je moet alleen de behuizing van de koplampen in de oven losweken, de angeleyes-leds solderen hierna met goede lijm vastzetten en dan het geheel weer monteren en aansluiten op de stadlichtjes met een weerstandje ertussen !

Moet te doen zijn met een beetje veel engelengeduld en wat elektrokennis.

groet,

Pierre

Link naar reactie
Is het dus echt al mogelijk om angel eyes te plaatsen in een z3??? wie weet daar meer over?

grtzz

er zijn 2 oplossingen;

ProjectorZ

en

Neon ringen

als er interesse is, kan ik samen met Keno Tuning wel eens aanbiedingen maken voor beide. Dek325 heeft zelf de Neons in zijn 3 serie ... ^_^

Link naar reactie

Lijkt mij een leuk plan koop ze zelf niet maar vind ze wel erg mooi kunnen we een tourrit in friesland doen en een BBQ bij ons in de tuin(heb zo'n grote australische BBQ van een meter20 breed en 60 diep). ^_^

groet huub

Link naar reactie

die zijlichtjes zijn al in orde, mijn zijn wit, en aangesloten op een badbox zodat ze constant blijven branden, ik had de osram bleu vision erin steken, knap maar ze schijnen oranje, dus heb ik ze terug vervangen door witte wat mooier is.

kheb een topic geplaatst voor 2dehands koplampen zodat ik het eerst met die eens kan proberen, want ik heb de angel eyes al, nl

de TDE LIGHTNING VAN HYPER LIGHT 6000K)

dit zijn ze. ze hebben e paar maanden op een bmw compact gestaan!!!!

post-3-1100811499.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.