Ga naar inhoud

"M" Z3


Ivo

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik ben zelf voor DEZE ADVERTENTIE gevallen. Heb ze een mailtje gestuurd met de prijs voor een setje m-stoelen (zwart-blauw)

Owja, dan mag ivodl mijn leren stoeltjes overkopen. :m:

Ik had die advertentie gezien, en als je de stoelen van jou verkoopt heb ik wel interesse.

Zelf wilde ik hun eens mailen voor het dashbord aangezien die van mij zo vern**kt is door het aanbrengen van die tacho ringen, weet alleen niet of dit van een coupe anders is volgens mij voor wat ik nodig heb, alleen het glaasje en de binnenkant maakt dat niet zoveel uit.

Link naar reactie

Krijg net het mailtje binnen:

----------------------------------------------------------

Hoi Danny,

Wij verkopen het alleen als compleet geheel.

groetjes

Raymond v Lieshout

-----------------------------------------------------------

Jammer, krijgen ze toch nooit in zijn "geheel"verkocht(het complete interieur dus), dus gewoon ff afwachten.

Link naar reactie

Ik heb een reactie gestuurd waar ik nogmaals mijn interesse toonde in de stoelen, het stuurwiel, en wat spul van het middenconsole. Ik verwacht over ongeveer drie weekjes een mailtje terug, waarin ze zeggen dat ze er toch mee akkoord gaan het spul los te verkopen. :m:

P.S: Complete dashboard-kasten kom je ook wel eens op ebay tegen.

Link naar reactie

Aan de ene kant kan je zeggen dat het een Nep M is (wat opzich wel zo is...) maar aan de andere kant moet het wel een liefhebber zijn geweest die er toch veel tijd en geld in heeft gestopt om 'em zo te krijgen. Kan dus ook een plus puntje zijn.

Link naar reactie

Tja, Ik ga ook :D kieuwen op m'n Z3 bouwen. Doe dat niet om op een B) te lijken, maar gewoon omdat ik ze mooier vind, vind die voorbumper ook veel mooier, maar ja die kom je niet vaak tegen. Een grote :m: op de kofferdeksel is dan wel weer zielig (zie foto), (als je geen :m: hebt)

Damn 2000 euro voor dat interieur :m: , tja als dat met middenconsole is met alle metertjes, en deurpanelen, dan valt het wel mee (nou ja....). Zou wel ff vragen of die deurpanelen dan zij-airbags hebben....

Grtz, Marc

post-3-1098378879.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.