Ga naar inhoud

Lekkage met hardtop


RobC

Aanbevolen berichten

Ik heb even goed de smoor in en ben het linnen dakje én hardtop he-le-maal zat. Linnen dakje lekt bij het achterraam (dat zien we volgend jaar dan wel weer, dacht ik nog), en de nu gemonteerde hardtop lekt (op de eerste de beste dag dat het een béétje regent) bij het linkerraam. Mág ik het even zat zijn? :blink:

Hardtop is nieuw, paar maanden geleden gekocht en het rubber sluit blijkbaar niet goed af. Lekt al, als het niet eens regent, omdat er nog druppels op het dak liggen van een buitje. Dat wordt nog wat als het écht regent. :rolleyes: :D

Ben ik de enige met lekkages aan z'n hardtop?

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja Ivo of de afstelling van de ramen of een kapotte rubber.

Die HT gaat er vrij strak op, bij mij moet je hem eerst voren een klein beetje vastschroeven, daarna achter vastzetten waar door hij als het ware strak getrokken wordt en dan moet je hem voren aan de A-stijl verder vastschroeven, zit echt moervast en potdicht dan. De ramen sluiten vervolgens weer mooi in de rubbers van de HT. Bij de voorrruit moet je er wel op letten dat je HT niet dubbel zit. Hier staat nog wat bruikbare info!

groet,

Pierre

Link naar reactie
De ramen sluiten vervolgens weer mooi in de rubbers van de HT.

groet,

Pierre

Pierre, bij mij (jij hebt BMW, ik heb Wiesmann) sluiten de ramen aan op het rubber. Het raam valt dus niet IN rubber, maar TEGEN rubber.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.