Ga naar inhoud

Van zwart naar geel


pierrez101

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, zo werden er bijvoorbeeld 2301 traumschwarze gemaakt, 3102 toprot, 2041 urgrun, 228 magic violett en 193 stuks purblauw.

Geel durfden de speculanten toendertijd niet aan I presume, waren bang dat ze deze niet kwijtraakten of ze kregen hem bij BMW niet goed gemengd.

:D ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

Nee, niet direkt, had de zwarte vorig jaar eens een keer op de clubsite gezet en plotseling meldde zich iemand ervoor. Ja toen moest ik maar....... B) :D B)

Alleen het zoeken naar wat anders is sport voor mij, helaas had ik mijn wensauto snel gevonden, ook weer via een reactie op een forum :D

Super toch die forums ;)

Link naar reactie

Heel mooi, Pierre. Zo'n auto hééft toch wat. Al begrijp ik niet goed, ondanks jouw sport op zoek te zijn naar iets nieuws, waarom je de een inruilt voor de ander. Wat schiet dat op, behalve een andere kleur? Ben je dan niet een beetje gehecht aan je auto?? ;)

Link naar reactie

Ja Rob, heb inderdaad zitten twijfelen over echt iets anders,......... maar heb de Zettie altijd met veel plezier gereden en er is op dit moment bijna geen auto die je vier jaar kunt rijden zonder 1 euro waardevermindering en waar je zoveel bekijks mee hebt ;) B) En al met oldtimerverzekering rijden voor 600 euro per jaar verzekerd voor 36000 euro taxatiewaarde :D

Waarom dan toch die ene weg doen............... de sport B) en altijd al een gele willen hebben en nu weer eentje met een perfecte historie, van de tweede eigenaar die hem al tien jaar had, perfecte onderhoudshistorie met alle rekeningen en de aankoopnota en 11000 kilometertjes minder op het klokje (scheelt weer drie jaar rijden). :D

Was trouwens een toevalstreffer dacht weer de hele winter onder de pannen te zijn met zoeken, voor ik de vorige had gevonden had ik zes Zettie's bekeken en dan ga ik ook nog niet naar alles kijken :chick:

groet,

Pierre

Link naar reactie

Ja Ted, de woorden luxe probleem heb ik zelf de laatste tijd ook een paar keer in de mond genomen en als het aan mijn vrouw had gelegen hadden de euroontjes op de bankrekening gestaan, maar zoals reeds geschreven: het laatste hemd heeft geen zakken of te wel carpe diem :D :D

De deuren zakken per knopdruk weg in de flanken van de auto, werkt met een getande riem d.m.v. een speciale deurmotor. :rolleyes:

Kun je dus ook tijdens het rijden gewoon openen en sluiten, er zijn duitsers die dit zo omgebouwd hebben dat dmv een druk op de knop beide deuren tegelijk openen/sluiten kunnen.

Wel lullig als de riem de geest geeft heb ik wel eens een keer gehad :( Voor een geoefend monteur ca 4 uur werk om hem te vervangen B)

groet,

Pierre

Link naar reactie
Toch wel een apart bakkie, zo'n z1, in positieve zin dan  :rolleyes:

Heb nog nooit tuning spul speciaal voor die auto gezien, chrome grill of iets dergelijks?

Is maar goed ook Sledge, komt vermoedelijk door de geringe produktieaantallen, loont het voor de heren tuners niet.

Wat nog net te krijgen is zijn verlaagde veren (die ik in mijn vorige natuurlijk gemonteerd had :( ) en een andere (peperdure) RVS uitlaten van diverse leveranciers (die had ik natuurlijk ook :D )

En velgen omdat de steek hetzelfde is als de oude 3 serie, de e30!

Er is trouwens wel een Schnitzer, Hamann, Hartge en Alpina versie geweest. Nu echter nieuw niks meer van te krijgen, of je moet al toevallig zo´n auto tegen het lijf lopen.

Vooral deze alpina´s RLE genaamd waarvan er maar 66 zijn geproduceerd en het merendeel in Japan rondrijdt of staat zijn zeer gewilde en dure verzamelaarsobjecten.

groetjes,

Pierre

Link naar reactie

Prachtige auto Pierre. Ik zou deze nooit meer verkopen. IMHO een van de mooiste auto's ooit gemaakt, zeker in deze kleur!

Komt deze auto uit Limburgse toevallig? Toen ik bij de introductie van de 1-serie bij Keram was, stond er namelijk ook een Z1 in Fungelb buiten op parkeerplaats. Bij die productieaantallen wel errug toevallig....

Grtz, Marc

Link naar reactie
Prachtige auto Pierre. Ik zou deze nooit meer verkopen. IMHO een van de mooiste auto's ooit gemaakt, zeker in deze kleur!

Komt deze auto uit Limburgse toevallig? Toen ik bij de introductie van de 1-serie bij Keram was, stond er namelijk ook een Z1 in Fungelb buiten op parkeerplaats. Bij die productieaantallen wel errug toevallig....

Grtz, Marc

Had die gele een NL-kenteken Marc :( Bij ons in de buurt moet er ene rondrijden, heb hem vroeger wel eens gezien de laatste paar jaar echter niet meer. Is geen lid van de Z1 club zover ik weet.

Weet verder dat de vrouw van die grote gokkastenleverancier een gele heeft gehad helemaal in het begin toen ze er pas waren in 1990 of zo, die is een keer of twee helemaal total loss geweest.

Verder zag ik toevallig twee weken geleden een gele met belgische platen in Gulpen de berg oprijden richting Maastricht :D

Er zouden volgens recente info zes gele in heel NL rond moeten rijden en daar komt binnenkort nr 7 bij :rolleyes:

groet,

Pierre

PS Zie jou toch ook de 31e he :D

Link naar reactie
Had die gele een NL-kenteken Marc  Bij ons in de buurt moet er ene rondrijden, heb hem vroeger wel eens gezien de laatste paar jaar echter niet meer. Is geen lid van de Z1 club zover ik weet.

Yep, had NL - kenteken. Sterker nog, volgens mij was ie niet ingevoerd, althans, hij had een kenteken van rond 1991 meen ik (een d of een g aan het begin) :rolleyes: Hoeveel zullen er daar van in NL (nieuw dus) geleverd zijn? 2, 3?

Misschien eens rondvragen bij Keram, wellicht is ie daar in onderhoud?

Grtz, Marc

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.