Ga naar inhoud

Tussen-ontmoetingsplaats (31 okt.)


sledgehammer

Aanbevolen berichten

Omdat het nogal een gedoe is om heen en weer te gaan mailen tussen de verschillende personen uit het Zuiden, bij deze een nieuw topic.

Ik wilde dus graag een tussenstop regelen voor de limburgers onder ons:

- Pierre

- Myself, sledgehammer

- Zedri

- ........... (mis ik iemand??? Even reageren aub)

Ik had zelf een tankstation in gedachte langs de a76. Ergens boven Nuth, zodat ik jullie ook kan "joinen". Iemand een beter idee?(vast wel ;) )

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Tankstation langs de snelweg A76 is natuurlijk perfect, ff afrijden en dan samen er weer op!! Laten we het gewoon houden op het eerste tankstation na de afrit Nuth weet ff niet welk merk dat is. Kunnen we via de mail nog ff mob.nr uitwisselen dan gaat dat ook goed.

Weet trouwens niet of er nog meer Limburgers uit Noord en Midden willen aansluiten maar gat dan volgens hetzelfde schema alleen een tankstation ergens op de A2.

groet,

Pierre

PS ZEDRI WAAR BEN JE IK DACHT JE WAS VERSLAAFD AAN DIT FORUM???? ;) B) :D

Link naar reactie

Er liggen geen tankstaions op de a76 ná Nuth ;) . Wel eentje in Nuth zelf, en ook nog gemakkelijk te vinden.

Waneer je de afslag Nuth neemt is het één rechte weg, en na 750m kom je automatish aan de linkerhand een esso-tankstation tegen.

(alsof het nog niet duidelijk genoeg is, een fotootje)

3d.jpg

graf.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Had Zedri vandaag aan de lijn, hij gaat mee volgende week zondag. Was aan het verbouwen al die tijd en kon zijn computer niet meer vinden onder al dat stof :D

Hoe laat vertrekken we vanuit Nuth :D , totaal ca 150 kilometer naar Raamsdonkveer, dus rond 9 uur vertrekken zou ik zeggen om er rond elven te zijn B)

Link naar reactie
PS ZEDRI WAAR BEN JE IK DACHT JE WAS VERSLAAFD AAN DIT FORUM???? :rolleyes:  :lol:  :rolleyes:

Auww, help,

ik ben er zeker op tijd, ik verheug mij erop.

Mijn computertje is weer stofvrij ;) dus ben ik weer van de partij....

Link naar reactie
Auww, help,

ik ben er zeker op tijd, ik verheug mij erop.

Mijn computertje is weer stofvrij :lol: dus ben ik weer van de partij....

Zedri,

Vond je altijd heel trouw met je Z in kapitalen maar hier heb je toch een laten liggen. :rolleyes: ;) :rolleyes:

Groet,

Link naar reactie

Auww, help,

ik ben er zeker op tijd, ik verheug mij erop.

Mijn computertje is weer stofvrij  ;) dus ben ik weer van de partij....

Zedri,

Vond je altijd heel trouw met je Z in kapitalen maar hier heb je toch een laten liggen. :lol: ;) :rolleyes:

Groet,

Leuk dat het opvalt in ieder geval, IK VOEL MIJ WAKKER GESCHUD !!

En dat terwijl ik nu moet gaan slapen en dromen over die ZZZZZZt's........ :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.