Ga naar inhoud

velgen keus


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

8,5 inch is 8,5 * 2.54 cm= 21,59cm, kun je dus van 205 (20,5 cm) tot 245 (24,5 cm) op rijden ligt eraan waar je van houdt, 225 is optimaal B)

groet,

Pierre

PS: Ik blijf die neppers minder vinden, lees veel over slechte kwaliteit en ze zijn loodzwaar met een beetje uitkijken krijg je een originele BMW velg tegen dezelfde prijs!! Of een mooie lichte BBS velg natuurlijk.

Link naar reactie

Ja Sledge hij zet zich vast achter de rand, krijg je of een hele bolle band (bij 245) of een band die vanaf de rand terug ligt (bij 215). IMHO is dat laatste het mooiste, het meest effectief is echter de maat ietsje breder is dan de breedte van de velg, in dit geval 225 dus B)

Link naar reactie

De velgen in de brochure zijn in principe nog niet te koop, het is documentatie van een chinese fabrikant, waar wij misschien zaken mee gaan doen.

Maar deze imitatie velgen vind je in elke autoshop, of op internet onder bijv.

http://www.tuning-world.nl/

www.velgen.pagina.nl

PS: Ik heb gekozen voor de style042(T090) velgen. Passen toch het best op de Z, en zijn niet te opvallend.

Link naar reactie

225/40 18" voor en achter. Breed genoeg voor mij, misschien later nog een spoorverbredingsetje achter.

De velgen zijn identiek aan elkaar, hopen van niet natuurlijk :wacko:

Dan zou ik de D58 moeten hebben gepakt, die zijn in 2 breedte-maten leverbaar, maar zonder schroefjes in de rand. En dat maakt hem juist zo apart :angry:

Link naar reactie
De velgen in de brochure zijn in principe nog niet te koop, het is documentatie van een chinese fabrikant, waar wij misschien zaken mee gaan doen.

Maar deze imitatie velgen vind je in elke autoshop, of op internet onder bijv.

http://www.tuning-world.nl/

www.velgen.pagina.nl

PS: Ik heb gekozen voor de style042(T090) velgen. Passen toch het best op de Z, en zijn niet te opvallend.

goede keus sledge... ga ik ook doen, als ik een betaalbaar setje kan vinden :)

Link naar reactie
Met wat ''wij'' nu eronder hebben liggen napoje, kunnen we ook prima door het leven. :) Goed setje voor in de winter.

Velgen komen trouwens 148euro per stuk, 8.5 x18"

Voor jou wel ja maar voor normale stervelingen waarschijnlijk duurder. Ben nu op internet aan het shoppen. Er staan wat prijsdumpers op fora, is kijken of daar wat leuks te halen valt.

Link naar reactie
Ook voor jou napoje,

Prijs €148.16

(Prijzen per stuk, excl. bouten, passchijven en banden.)

BOUT : 12X1,5

TOP!!! noteer mij maar! :D :ok: :)

(ps: wat zijn passchijven)

Link naar reactie

Ik weet hier niet het fijne van, maar volgens mij bedoelen ze die plastic kapjes voor op de velg, of achter de velg(pierre weet het vast wel). Velgen zijn te koop bij een bekende automaterialenzaak in limburg. Ik wil niet al te veel reklame maken natuurlijk, ik ben geen handelaar :)

Ik ga iig geval voor je navragen of ze nog leverbaar zijn en wat de prijs dan is. Heb je een indicatie van wat ze je gaan kosten, en kun je een beetje vergelijken.

@marc: Ik vind de advertentie wel erg vaag over wat ze aanbieden, ivm bandmaten. Er zit zo te zien ook nog eens een dikke beschadiging aan de rand. Let hier dus op. Laat je gewoon van elke velg een duidelijke foto toe sturen. Zou je in de toekomst een 2de hands setje aanschaffen.

Link naar reactie
Wat ik nu net vind:

http://www.marktplaats.nl/markt/autodivers...253Fzoek%253Dz3

Heb net ff gemeten, en het past wel (welliswaar nét, achter 9 inch ET 26) lijkt me echt wel bruut :) , maar ja...student :D

Gaat niet passen Marc, alleen op de brede Z3 en de coupe versie´s krijg je dit er net onder! Of je moet al als een bigfoot buiten de spatborden gaan rijden met hulpveren of veerwegbegrenzers om tevoorkomen dat ze aanlopen. B) :ok:

Als deze beschadigd zijn wordt het een erg dure (ca 250 euro per stuk) om ze weer als nieuw te krijgen :D

Link naar reactie
Ik weet hier niet het fijne van, maar volgens mij bedoelen ze die plastic kapjes voor op de velg, of achter de velg(pierre weet het vast wel). Velgen zijn te koop bij een bekende automaterialenzaak in limburg. Ik wil niet al te veel reklame maken natuurlijk, ik ben geen handelaar :)

Ik ga iig geval voor je navragen of ze nog leverbaar zijn en wat de prijs dan is. Heb je een indicatie van wat ze je gaan kosten, en kun je een beetje vergelijken.

@marc: Ik vind de advertentie wel erg vaag over wat ze aanbieden, ivm bandmaten. Er zit zo te zien ook nog eens een dikke beschadiging aan de rand. Let hier dus op. Laat je gewoon van elke velg een duidelijke foto toe sturen. Zou je in de toekomst een 2de hands setje aanschaffen.

weet ook niet wat ze met passchijven bedoelen, neem aan dat ze hiermee de kapjes binnen in de velg bedoelen zgn centreerkapjes, deze heb je nodig als een velg bijv. ook geschikt is voor een vijf serie e39, deze hebben een iets groter middengat :D

Link naar reactie
Gaat niet passen Marc, alleen op de brede Z3 en de coupe versie´s krijg je dit er net onder! Of je moet al als een bigfoot buiten de spatborden gaan rijden met hulpveren of veerwegbegrenzers om tevoorkomen dat ze aanlopen. 

Tja, ik heb nu 9 inch breed met een ET van 46. Zou dus betekenen dat die M wielen met een ET van 26 2 cm verder naar buiten komen. Ik had dus gemeten, en nog wel 2 cm plaats naar buiten toe....

Nog eens goed naar de foto gekeken, lijkt wel of daar echt hele hoge (50 ofzo) banden opliggen, ach whatever, was maar maar een bevlieging.... :)

Ik heb die (originele) Alpina's (tja, je moet er van houden) een half jaartje terug 2e hands gekocht voor 500,- (met goede banden, 6mm) zit welliswaar aan één velg wat stoeprandschade, maar ben er verder erg tevreden over. Kosten nieuw een godsvermogen :D

Link naar reactie
Gaat niet passen Marc, alleen op de brede Z3 en de coupe versie´s krijg je dit er net onder! Of je moet al als een bigfoot buiten de spatborden gaan rijden met hulpveren of veerwegbegrenzers om tevoorkomen dat ze aanlopen. 

Tja, ik heb nu 9 inch breed met een ET van 46. Zou dus betekenen dat die M wielen met een ET van 26 2 cm verder naar buiten komen. Ik had dus gemeten, en nog wel 2 cm plaats naar buiten toe....

Nog eens goed naar de foto gekeken, lijkt wel of daar echt hele hoge (50 ofzo) banden opliggen, ach whatever, was maar maar een bevlieging.... :)

Ik heb die (originele) Alpina's (tja, je moet er van houden) een half jaartje terug 2e hands gekocht voor 500,- (met goede banden, 6mm) zit welliswaar aan één velg wat stoeprandschade, maar ben er verder erg tevreden over. Kosten nieuw een godsvermogen :ok:

Banden te hoog voor jou 225/45/18 en 255/40/18, jij zou moeten rijden 225/40/18 en 255/35/18 of nog platter :D

Link naar reactie
Ik weet hier niet het fijne van, maar volgens mij bedoelen ze die plastic kapjes voor op de velg, of achter de velg(pierre weet het vast wel). Velgen zijn te koop bij een bekende automaterialenzaak in limburg. Ik wil niet al te veel reklame maken natuurlijk, ik ben geen handelaar :)

"STUEH" zeker nietwaar? Heb ze gevonden hoor!

Link naar reactie
Ik weet hier niet het fijne van, maar volgens mij bedoelen ze die plastic kapjes voor op de velg, of achter de velg(pierre weet het vast wel). Velgen zijn te koop bij een bekende automaterialenzaak in limburg. Ik wil niet al te veel reklame maken natuurlijk, ik ben geen handelaar  :D

"STUEH" zeker nietwaar? Heb ze gevonden hoor!

Dat bedrijf inderdaad. :ok: Even links op velgen klikken --> z3 --> 18 "

@ Rem

Ook niet mis :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.