Ga naar inhoud

Windscherm?


Andre

Aanbevolen berichten

Jullie kunnen me vast wel vertellen wat de mogelijkheden zijn vwb windschermen.

Ik heb er dus geen maar weet wel dat het lekker is voor je nek als er een is gemonteerd.

Nu vraag ik me dus af je hebt een rekje(windrek) en een die volgens mij over de hoofdsteunen wordt geschoven of heb heb ik dat verkeerd gezien?

Ik wil ook graag die chromen rolbeugels monteren heb ik dan problemen met een van de 2?

Graag hoor ik hier meer over, en ik denk dat er wel weer iemand zal zijn die mij zo'n ding wil verpatsen.

Andre

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Vergeet ook de optie niet dat als je rolbeugels hebt, je er een plexiglas/lexaan scherm aan kunt bevestigen. Heb ik jaren gehad en werkt fantastisch zonder aan zicht naar achteren in te boeten.

Ik heb nu het zwarte gaas wat over de rolbeugels heen schuift en het windblock effect is minder dan het plexischerm. Iets wat over de hoodsteunen gaat ken ik niet, maar zou niet zo logisch klinken omdat je dan wel heel kort achter het scherm zit.

Rolbeugels zelf bevestigen is geloof ik al eens hier beschreven. Zou je even moeten zoeken.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.