Ga naar inhoud

Architect gezocht


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Aangezien in deze rubriek alles mag: Ik ga waarschijnlijk binnenkort een kavel kopen en zoek een goede architect bij voorkeur in Noord of Zuid Holland. Zou mij niet verbazen als er op het forum een rondhangt. Of in je vriendenkring? Moet wel iemand zijn die een voorkeur heeft voor jaren '30 woningen dus niet zo'n gozer die met een tekening van een vliegdekschip aankomt en zegt, dit is je nieuwe huis

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik weet dat ze er zijn, maar diegene (op wiens naam ik ff niet kom) is hier niet vaak meer. Heb nog wel een vriendin bij OMA werken. Is dat ook goed?

P.s. erg leuk project om zelf een kavel met vrije bouw te kopen. Hoop voor je dat het echt vrij is en niet 80 commissies alle voorstellen moeten beoordelen.

Link naar reactie
ik weet dat ze er zijn, maar diegene (op wiens naam ik ff niet kom) is hier niet vaak meer. Heb nog wel een vriendin bij OMA werken. Is dat ook goed?

P.s. erg leuk project om zelf een kavel met vrije bouw te kopen. Hoop voor je dat het echt vrij is en niet 80 commissies alle voorstellen moeten beoordelen.

Txs Rob en Bart. Moet alleen door de welstandscommissie dus dat valt mee. Wel allerlei randvoorwaarden zoals maar 25% bebouwen, een garage verplicht 6m achter de voorgevel en ga zo maar door. :lol:

Link naar reactie
Aangezien in deze rubriek alles mag: Ik ga waarschijnlijk binnenkort een kavel kopen en zoek een goede architect bij voorkeur in Noord of Zuid Holland. Zou mij niet verbazen als er op het forum een rondhangt. Of in je vriendenkring? Moet wel iemand zijn die een voorkeur heeft voor jaren '30 woningen dus niet zo'n gozer die met een tekening van een vliegdekschip aankomt en zegt, dit is je nieuwe huis

Vellingga Hooggeveen , werkt door heel het land 0528 234436

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.