Ga naar inhoud

Iemand ervaring met Panasonic


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mits ik hem ergens kan vinden uiteraard... de CQ-D1703N2. Een gewone 1 DIN, zonder klapscherm, die ook DVD's speelt (audio MP3) en mooi symmetrisch is.

Iemand toevallig zelf zo'n apparaat of algemeen ervaring met Panasonic?

http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?...17|2416|750|4|1

cq-1703.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Gezien de hoeveelheid positieve ervaringen met Panasonic :thumbup: heb ik hem toch maar besteld op eBay Duitsland voor slechts € 170,00 (incl. verzendkosten). Snelle levering en een pracht apparaat, welke een adviesprijs heeft van € 399,00, dus lijkt me geen slechte deal voor een splinternieuw ding.

Alleen het inbouwen........ er was ook een lampje van de kachel stuk, dus ik zo'n ding besteld bij Ekris, vandaag opgehaald, oude radio eruit, kachel even losgemaakt en gekanteld en met veel gepiel en kapotte handen het oude lampje losgekregen (zat beetje vast). Nieuwe lampje erin, accu weer aangesloten, 3x raden.................. is het andere lampje ook stuk B) ;) :angry:.

Ik het spul wéér losgehaald, lampje uit de asbak erin gestopt (die deed het vorige week nog, net als andere lampje van de kachel het gisteravond nog deed...), lampje erin, contact aan........ OOK KAPOT :rant::rant::rant:

GLOEIENDE, GLOEIENDE, GLOEIENDE!! (toepasselijk in deze...)

Ekris Arnhem weer gebeld, hadden maar 1 lampje besteld :ok:, alleen in Veenendaal hadden ze er nog 6 liggen... Ja, mehoela, ik ga niet voor 1 k**lampje van 4 euro nog wat naar Veenendaal op en neer rijden...

Kennis van mij gebeld (heeft ook een Z3), maar die was met andere auto naar het werk, dus ook geen optie om daar even het lampje van de asbak van te lenen. Spul van ellende maar weer dichtgeschroefd en geklikt, want die radio moest erin.

Radio is helemaal top! Ideaal, tig albums op een DVD-R DL! Geen schijfje meer wisselen (kon al niet, ivm TomTom) en een handige afstandsbediening erbij :thumbup:. Nou nog na de vakantie een paar betere speakers (Audio System) erin laten bouwen en we kunnen fatsoenlijk knallen. Moet wel zeggen dat het geluid beter is met deze radio (4x50w) dan met mijn vorige (4x25w) over de standaard speakertjes.

Speaking about speakertjes... heeft iemand toevallig nog 2 zijkappen (zwart) voor achter de stoelen liggen met de standaard roostertjes voor de HK speakers?

Het andere kachellampje vervang ik binnenkort wel een keer. Kan volgens mij ook door 1 van de schakelaartjes naast het klokje te verwijderen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.