Ga naar inhoud

3d weergave en flitscamera's navi proff?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Die van mij heb ik in het Nederlands gesproken en ik heb bij de drie talen ook gewoon nederlands staan, Roger die van jou was niet helemaal goed geupgrade want jij kon geennederlands kiezen sommige teksten waren bij jou nog gewoon duits.

Ik wil iedereen wel even waarschuwen met al die upgrade software, er zijn al een aantal gebruikers geweest waarbij de MK4 is gecrashed dus let wel op want een gebruikte kost gewoon een eurotje of 500.

Andre

ps als jullie 2007 willen met flitspalen dan kunnen we die toch even branden.

Link naar reactie

Bijna alle vanuit Duitsland geimporteerde Z4 zijn geleverd met de firmware Duits,Frans en Engels op de MK4.

Als je dit wilt wijzigen in bv Ned, Frans en Engels, zal je dit bij de BMW dealer moeten laten doen, deze manier is de enige juiste manier, alle (zelf) later uit te voeren updates van de MK4 zullen altijd de juiste taal behouden.

De andere manier is om bv de Duits gesproken teksten door Ned.gesproken teksten te vervangen, maar deze te renamen naar de Duitse filename.

De laatse manier vind ik maar niks, want bij een upgrade van je firmware wordt alles weer ongedaan gemaakt.

Ik draai momenteel met V31 en de laatste Navteq kaarten van Europe (incl. oost) tw 2008-2 op een dual layer DVD (bijna 6Gb).

Het is een fabeltje dat Navteq geintegreerde speedcamera's etc. op zijn dvd's heeft of verkoopt. (ook niet op de laatste versie)

De in de handel verkrijgbare exemplaren zijn door "slimme jongens" bewerkte dvd,s waarop de camera's als POI,s handmatig zijn toegevoegd en als (gewijzigde) image zijn gebrand op een dvd.

Zelf goed te doen als je weet waar je de speedcams vandaan haalt en hoe je ze weet te integreren in het Navteqsysteem. :thumbup:

(de)MarZZZZel

Link naar reactie
Mijn rij-instructeur zei dat altijd tegen mij - nee, er zijn geen rotondes in Nederland, alleen verkeerpleinen (behalve Venlo destijds). :thumbup:

Je hebt ook wel een eigen mening neem ik aan... :schater:

En MarZZZZel bedankt, ik zal ff de stealer bellen, kijken wat het kost om die NL versie erin te krijgen. En anders langs Thommy.nl voor 50 euries. De navteq DVD heb ik heeft een vriend van me al geregeld. Lijkt goed te werken: BMW Road Map 2008-1, High.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...
  • 1 maand later...

met deze link is je navi in het nederlands

http://www.megaupload.com/?d=VGXE09OJ

LET OP GEBRUIK OP EIGEN RISICO ALLEEN MK4 !!!!!!!!!!!

ik heb hem getest en gebruik hem en werkt perfect

Brand het iso bestand met nero op een cdr max 4 speed (hoger snelheid kan fout gaan)

Start de auto en plaats de cd en na 6 min komt de cd weer uit de mk4 computer

verwijder de cd en druk op ok wijst zich zelf

Selecteer taal duits en je zult zien dat je tekst en gesproken tekst in het nederlands is

versie 27 werkt perfect ook met kaart 2009 DL

opstart scherm is veranderd in het logo van BMW

mocht het fout gaan kun je van de eerste link in dit topic versie 22 downloaden en wellicht heb je geluk.

op mijn mk4 stond v32 en ben in een keer terug gegaan naar v27.1

suc6

wat is er nog in het duits

TMC dus de meldingen van de files zijn nog in het duits

Link naar reactie
  • 5 weken later...

ik ben nu all aardig aan het testen geweest met mn navi

ik heb hem even geleden geupdate met een v32 versie die het mogelijk maakt

om een andere kleurstelling te kiezen bij rijden zonder daglicht

en een heel mooi opstartscherm

en last but difinately not least GESPROKEN FLITSPAAL WAARSCHUWING jahha echt waar

ik ben al naar normandie geweest en een rondje limburg komende week nog een rondje moezel

daarna denk ik wel te kunnen zeggen of het stabiel blijft werken dus voor diegene die het ook willen

ik kan voor een kleine vergoeding voor hen vast wel een kopietje maken van deze update cd

;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.