Ga naar inhoud

Z3 treffen Edersee Duitsland


navigator

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mooie toer zo te zien/lezen. Toen ik gisteren buiten zat in het zonnetje, moest ik nog aan jullie denken, fijn dat jullie goed weer hebben gehad ;)

Wel weer aantal top-quotes:

Frank viel ook wel op met z'n coupé tussen alle roadsters want daar waren er ook niet echt veel van.
Blijft exclusief he, zo'n Coupe? :P

maar vooral..

Heb weinig van Sauerland gezien, we scheurden als 1 grote stofwolk door de omgeving. Af en toe op een recht stuk even om me heen gekeken vlug... "Owja mooi hier, aah bocht..."
Doet me denken aan de rit over de 258 richting Ring vorige week achter....
Die groepsleider Olaf was zo'n beetje de plaatselijke Frido :schater:
..The original Frido "720 degree spinmeister" :thumbup:
Link naar reactie
Ziet eruit als een mooie rit hoor.

Dat was het ook :thumbup:

Rustige wegen, veel én verschillende bochten, afremmen, schakelwerk, etc. Alles zat erin om weer te beseffen waarom ik ooit deze auto kocht.

Freude am Fahren, Driving fun, of hoe je 't noemt. Daar draait het duidelijk om bij deze Duitsers...

Link naar reactie

Prachtige rit, dat is duidelijk... :)

Die banaan van Chris springt er wel heftig tussen uit op de foto's, als je eens geZien wilt worden, ha ha.

Ik denk dat de Duitse Z Freunden het wel erg vet vonden dat jullie erbij waren.

Hadden jullie niet veel moeite met de taal ?

En is er nog even stilgestaan bij wijlen "Pitty" ?

Dat is hun ZonKoning... :)

En BoyZ and GirlZ: We hebben weer een wist je dat...

Jacq de derde vrouw op ons forum is die rijd als een vent met dikke ballen ?... :schater:

Link naar reactie
En wie zijn die andere twee?? ;)

Wel, die andere twee...Ik ben me aan het bedenken hoe ik het moet bijstellen... :unsure:

Ik schreef over die andere twee omdat ik van hun weet hoe Ze rijden, getuige van was, maar...

We hebben beslist nog meer vrouwen die weten hoe Ze de paardjes moeten los laten, maar daar was ik niet bij.

Nadia bijvoorbeeld, die spoort ook niet helemaal... :ph34r:

En over Ans wordt ook het een en ander gePeeEmmed, Zou ook te wild Zijn om los te lopen... :ph34r:

En je hebt natuurlijk de Dames die héél gewoon naast hun liefje Zitten en foto's maken van het tellertje met dik 250 km/u op het klokje, Zoals Suus van Thomas.

Enne Ruud, met die andere twee bedoel ik een Zekere Régske en een angstaanjagende Simone, kun je die toevallig ?

Ze Zijn in ieder geval beide 'Ring-Fähig'... :blink:

Link naar reactie
Wel, die andere twee...Ik ben me aan het bedenken hoe ik het moet bijstellen... ;)

Ik schreef over die andere twee omdat ik van hun weet hoe Ze rijden, getuige van was, maar...

We hebben beslist nog meer vrouwen die weten hoe Ze de paardjes moeten los laten, maar daar was ik niet bij.

Nadia bijvoorbeeld, die spoort ook niet helemaal... :ph34r:

En over Ans wordt ook het een en ander gePeeEmmed, Zou ook te wild Zijn om los te lopen... :ph34r:

En je hebt natuurlijk de Dames die héél gewoon naast hun liefje Zitten en foto's maken van het tellertje met dik 250 km/u op het klokje, Zoals Suus van Thomas.

Enne Ruud, met die andere twee bedoel ik een Zekere Régske en een angstaanjagende Simone, kun je die toevallig ?

Ze Zijn in ieder geval beide 'Ring-Fähig'... :blink:

Ik heb die ballen wel stukje omhoog geschoven hoor, staat wat vrouwelijker :unsure:

Overigens respect voor de vrouwen die er naast zitten want ik zou doodsbang zijn. Als ik zelf geen gas ben ik echt een schijterd. (toch Ruud(kapje)?)

Enne over Ruud gesproken, vergeet Marijke niet... die houdt geloof ik wel van een vlammende rijstijl.

Die Pitty, wat is daar mee gebeurd? Kwam toevallig gisteren een foto van hem tegen.

PS: Ik denk dat menig lid hier het geweldig had gevonden, jammer dat het haast niet in woorden is uit te drukken hoe we door het Sauerland "geknalt" zijn. Maar het was wel dagvullende adrenalinestoot.

Link naar reactie
Geweldig zo'n rit, weer eens wat totaal anders. :blink: Bij een volgende verzoening van deze fora's probeer ik er zeker bij te zijn. ;) De verslagen spreken boekdelen. :ph34r:

Verzoening is een groot woord...

Ze waren blij verrast dat er buitenlandse aandacht voor hun rit was.

Taalbarrière is er zeker, maar met een woordje engels, nederlands met een ü en au-klank erbij, kom je al ver. :unsure:

En één ding hebben ze gemeen met ons : ze houden van rijden met een Z3, dat maakt het wel makkelijk praten. :schater:

Ikzelf ga iig nog meedoen aan een rit bij hun en waarschijnlijk gaan we in 2009 een Eifelrit annex Ardennen doen.

Misschien kunnen we dan een stukje Zuid Limburg meepikken, hebben we ineens een 3-landen tocht.

Heb gisteren 2 pm's van Gabi (Gixxerin) gehad en die liep reeds over van de plannen.

Link naar reactie
Enne Ruud, met die andere twee bedoel ik een Zekere Régske en een angstaanjagende Simone, kun je die toevallig ?

Ze Zijn in ieder geval beide 'Ring-Fähig'... :thumbup:

Dat zijn ze zeker. :P

Na Simone's ritje am Ring, ben ik nog op zoek gegaan naar het topics "hoe de handgreep in het dak weer te verankeren" en "verwijderen van diepe krassen op Erweitert Leder dashboard" :blink:

Taalbarrière is er zeker, maar met een woordje engels, nederlands met een ü en au-klank erbij, kom je al ver. ;)
Met een "nuh" achter iedere zin klinkt Vlaams of Nederlands ook al richtig Deutsch..nuh ;)
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.