Ga naar inhoud

BMW Z3 Club NL. Weinig "rumour"


RobC

Aanbevolen berichten

Ik stuurde een paar weken geleden een mail naar het contactadres van de BMW Z3 Club NL. Er staat immers uitnodigend "Reactie sturen" op hun site.

In die mail gaf ik opbouwende kritiek (uitte de suggestie) om de website eens te vernieuwen. Immers, hoe vaak je er ook komt, er verandert nauwelijks iets (eigenlijk niets), of het moet de evenementenkalender of het Bulletin Board zijn. Zoals we allemaal weten: verandering van spijs doet eten, oftewel een site blijft interessant als er iets te zien/nieuw te vinden valt. Dan kom je nog eens terug. Is dat niet het geval, dan haak je af, zo ook ik. ;)

Tot op heden heb ik niets gehoord. En op de site kan ik niets zien dat aangeeft er iets aan te willen doen.

Jammer, een gemiste kans. Dan doen "we" 't hier aanmerkelijk beter! :lol::o

Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik weet dat Ed (de webmaster) het nogal druk heeft. Zo'n anderhalf jaar geleden heb ik namelijk aangeboden het bulletinboard aan te passen. Ed wilde dit echter in eigen beheer blijven doen, maar wel kijken hoe het forum zich zou ontwikkelen. Later is wel de look van website totaal veranderd (paar maanden geleden), maar het BB is hetzelfde gebleven.

Ik denk dat ik gerust mag zeggen dat het forum succesvoller is dan het Bulletin Board. Ik weet echter niet hoe Ed nu over dit alles denkt. ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.