Ga naar inhoud

wat zou jij kopen


napoje

Aanbevolen berichten

stel: je red een oliesjeik van de verdrinkingsdood en als beloning mag een auto naar keus uitzoeken, ongeacht de prijs. Wat zou je dan kopen? Ik weet het wel!

Vanquish.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk dat ik niet zou kunnen kiezen tussen de McLaren SLR Vision of de Aston Martin (model? vind ze allemaal schitterend!).

Misschien dreigen 'em terug te gooien en beide wagens eisen :)

Wel een erg mooi voorbeeld Napoje: Een oliesjeik (doet me toch denken aan de sahara) redden van een verdinkingsdood :fez:

Link naar reactie

Ga morgen op vakantie naar Singapore voor zeventien dagen hoop daar dan maar een rijke olie sjeika te redden met een goede mond op mond beademing nadat ze onwel is geworden door mijn goddelijke verschijning :lol: en mij m'n droomwens in vervulling laat gaan. :o .

Dacht vandaag nog mijn 3.0 status te halen maar denk niet dat het gaat lukken ;) moet er nu nog negen.

Groet,

Link naar reactie
Denk dat ik niet zou kunnen kiezen tussen de McLaren SLR Vision of de Aston Martin (model? vind ze allemaal schitterend!).

mmm ivo... als toch een mclaren wil neem dan deze ipv die opgevoerde taxi. weet je ook zeker dat echt niemand je meer bijhoud. plus dat je voor een exemplaar alle exoten op deze pagina kan kopen ;) Oh ja en er zit een BMW motor in.

mcLaren%20f1%201.jpg

Link naar reactie
Ik stel m'n mening bij, sorry hoe kan ik die nou vergeten!!!

Jammer alleen dat het niet meer de snelste ter wereld is, dan moet je toch deze hebben:

uit zweeeeeden! ;) toch vraag ik me af hoesnel je hierbee een kras op je achterbumper maakt :o

koenigsegg-sau.jpg

Link naar reactie

nou een rondje van de zaak dan :lol: :lmao:

salen_s7_11.jpg

spectre_r42_11.jpg

vector.jpgisdera.jpg312131434539_bugatti.jpg

over die laatste hierboven: Bugatti EB 16/4 Veyron. 16 cilinders! 1001 pk, 1250 Nm, 0-100 km/h in < 3.0 seconden en een top van 406 km/h! € 1.000.000

:blink::o:wacko::o ;)

Link naar reactie
of dichter bij huis, ook erg gaaf en meer bereikbaar (leuke motor :o );

Wiesmann GT

wiesmann-gt01.jpg

LOL: nog dichter bij huis en nog betaalbaarder! ;)

z.jpg

Link naar reactie
vreemd nummerbord heb je trouwens Napoje ;) :o

gij duidt op die audi initialen? ach dat kon men in 96 nog niet weten nietwaar?

Link naar reactie

Ben nu in een internet"ruimte"op Orchard Road(Singapore) en heb net zo'n z3 als Napajo gespot in het donkerblauw en moest dit ff melden t'is hier warm en al meerdere Beemers gezien de mooiste een e46 Schnitzer cabrio 330i.

Groet, :sadder:

Link naar reactie

Napoje, :sadder: maar 20 maart 1968, jouw geboortedatum, kwam ik uit militaire dienst... Is het niet geweldig dat twee generaties op 31 oktober een biertje (of wat dan ook) gaan drinken door hun gezamenlijke hobby, de ZZZ? :lmao:

Link naar reactie
Napoje, :sadder: maar 20 maart 1968, jouw geboortedatum, kwam ik uit militaire dienst... Is het niet geweldig dat twee generaties op 31 oktober een biertje (of wat dan ook) gaan drinken door hun gezamenlijke hobby, de ZZZ? :D

:lmao:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.