Ga naar inhoud

reparatie naden softtop


Gast ginsel

Aanbevolen berichten

Gast ginsel

Hoe kan je het beste naden repareren van een (beige) softtop? Weet iemand eventueel een adres in Noord of Zuid Holland waar we de reparatie kunnen laten uitvoeren? :thumbup:

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

niet om je topic te kapen maar ik zit met een soortgelijk probleem misschien dat we 2 vliegen in 1 klap kunnen slaan :thumbup:

mijn softtop laat namelijk rond het raampje los ...... zit dit gestikt of geplakt ?

en hoe of waar kan ik dit laten reparen of eventueel zelf repareren .....

bvd

Ferrie

Link naar reactie

Fer langs het achterruitje kun je het beste met transparante lijm doen, je doet een beetje lijm onder de rand wacht een paar minuutjes afhankelijk van de lijm en duwt vervolgens met een plastic spatel oid de rand weer netjes onder het rubber.

André

Link naar reactie

Cabriocare uit Naarden. Ik heb destijds geinformeerd en toen kreeg ik een mail waarin zij bevestigden dat zij dit vaak doen. Op mijn vervolgmail wat dat moest kosten kreeg ik geen reactie. Dus dacht ik :thumbup: Toen zelf gedaan met Bison textiellijm. Zat goed vast maar droogt wit op dus voorzichtig dat je niet te veel gebruikt

Link naar reactie
Cabriocare uit Naarden. Ik heb destijds geinformeerd en toen kreeg ik een mail waarin zij bevestigden dat zij dit vaak doen. Op mijn vervolgmail wat dat moest kosten kreeg ik geen reactie. Dus dacht ik :thumbup: Toen zelf gedaan met Bison textiellijm. Zat goed vast maar droogt wit op dus voorzichtig dat je niet te veel gebruikt

Cabriocare reageert inderdaad niet goed op mail.. Maar is wel goed met softtopjes, hij heeft bij mij ook een lekkage opgelost. Zelf doen is altijd goedkoper.

Link naar reactie
Cabriocare reageert inderdaad niet goed op mail.. Maar is wel goed met softtopjes, hij heeft bij mij ook een lekkage opgelost. Zelf doen is altijd goedkoper.

Zwarte INOTECkit, verkrijgbaar bij de Autoglasbedrijven, zelfde spul als ze de ruiten mee plakken

Link naar reactie
dat spul werkt ook goed om bijv rond het raampje de stof eronder te plakken ?

Yep, volgens mijn bron (een autobekledingbedrijf) gaat dit goed, ik moet het zelf nog proberen

weet (nog) niet waar te krijgen

Fer

Link naar reactie
Yep, volgens mijn bron (een autobekledingbedrijf) gaat dit goed, ik moet het zelf nog proberen

weet (nog) niet waar te krijgen

Fer

Gewoon bison kit werkt bij mij ook al jaren goed. Wellicht goedkoper. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.