Ga naar inhoud

Folie op raamstijlen


Aanbevolen berichten

Ik ben net in het bezit van een Z3 uit 1997 en heb van die zwarte folie op mijn raamstijlen.

Nu heb ik via het Forum bgrepen dat je dit kan verwijderen en of er nieuwe covers overheen te plaatsen.

Ik zou graag die folie willen verwijderen met een Fohn en daarna met sticker verwijderaar de lijmresten weghalen.

Maar wat komt er dan te voorschijn valt dit aan te bevelen of moet ik voor nieuwe covers gaan

Graag reacties

Vriendelijke groet,

SemTex

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey dan,

Deze Zaterdag heb ik eerst een laag kevers en torren van de voorruit gehaald na een ritje ELZAS. :)

Hij stond in de zon en dan zie je de folie zitten,zo hier endaar een dof en verfrummeld.Je kan het natuurlijk niet laten om er even aan te plukken en dan komt de folie zo los natuurlijk.De raamstijl was al letterlijk blaartrekkend heet en dat helpt,ook poetsvingers hebben een blaartje. ;)

Maar na een uurtje of twee is dan eindelijk de lijm eraf,(de folie kwam zo los)resultaat is echt de moeite waard.

ik overweeg nieteens een chromen raamstijl meer.

succes

gr wout

Link naar reactie
  • Administrator

Inderdaad aan te bevelen. De chromenstrip is m.i. te overdone. Lakkleur is veel mooier. Blijf het raadsel vinden waarom men bij BMW ooit heeft bedacht die zwarte folie eroverheen te kwakken... :)

Link naar reactie

Bij mij was de lak niet echt in superconditie. Zelfs na het poetsen met herstellende zooi ben ik niet echt overtuigd.

Wel sowieso mooier dan de folie maar ik ga wel voor de chrome-lijsten (de meeste Z-tjes schijnen dat probleem niet te hebben overigens).

Link naar reactie
Bij mij was de lak niet echt in superconditie. Zelfs na het poetsen met herstellende zooi ben ik niet echt overtuigd/

Jij hebt natuurlijk ook weinig nodig om er van overtuigd te zijn dat chromen raamstijlen mooier zijn, toch!? :)

Link naar reactie
  • Administrator
Bij mij was de lak niet echt in superconditie. Zelfs na het poetsen met herstellende zooi ben ik niet echt overtuigd.

Je weet toch wel dat wanneer je de folie verwijderd hebt, er een lijmlaag achterblijft die je met lijmverwijderaar moet weghalen voordat je kunt gaan poetsen? :schater:

Link naar reactie
Je weet toch wel dat wanneer je de folie verwijderd hebt, er een lijmlaag achterblijft die je met lijmverwijderaar moet weghalen voordat je kunt gaan poetsen? :schater:
Geloof mij maar dat er geen grotere poetsfreak is als ondergetekende. De lak is gewoon wat doffer en ik zag ook krasjes die zelfs niet weg gingen met Comm.4!
Jij hebt natuurlijk ook weinig nodig om er van overtuigd te zijn dat chromen raamstijlen mooier zijn, toch!? :)
Hááá, pak me maar weer op m'n chrome-fetish mar ook hierbij heb ik m'n twijfels want zo'n lijst is zelfs op zilver vrij overheersend. Misschien doe ik het wel en sloop ik het een week later weerw eg. Ik hou van originalo en voeg daar graag zelf wat aan toe en dit is weer zo'n do or don't.
Link naar reactie
Geloof mij maar dat er geen grotere poetsfreak is als ondergetekende. De lak is gewoon wat doffer en ik zag ook krasjes die zelfs niet weg gingen met Comm.4!

Hááá, pak me maar weer op m'n chrome-fetish mar ook hierbij heb ik m'n twijfels want zo'n lijst is zelfs op zilver vrij overheersend. Misschien doe ik het wel en sloop ik het een week later weerw eg. Ik hou van originalo en voeg daar graag zelf wat aan toe en dit is weer zo'n do or don't.

Ah Commandant... :) Dat heb ik ooit gebruikt om mijn toverbal-rood-oranje Renault 11 weer glimmend rood te krijgen. Nooit gelukt. ;)

Je weet het, ik ben van mening: ieder zijn ding. Dus jij je chroom. Ik mijn (op spiegels na) originalo. Allebei Z3! :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.