Ga naar inhoud

Tacho Ringen Inbouwen


ivodl

Aanbevolen berichten

  • Reacties 68
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nee, gewoon de ringen lijmen

Bij secondelijm heb je geen tijd om te corrigeren, nu had ik dat wel en ook geen witte "aanslag" na een dag.

Ziet er nu echt perfect uit!

Ik heb de "oude" ringen nog liggen, als ik daar de lijm nog vanaf krijg kan ik misschien iemand daar nog een plezier mee doen.

Link naar reactie
  • 10 maanden later...
dus dan nu maar van die lijmpistool lijm gebruiken? (die slaat niet wit uit) ;)

Of van die zwarte All-4-1 kit van Bison (en die op de achterkant aanbrengen). Heb ik eens een spoiler mee op een achterruit van een Golf gelijmt (en booskijkers) Superspul :D

booskijkers :lol: FOUTTTTTT!!!!!! :schater:

Link naar reactie
dus dan nu maar van die lijmpistool lijm gebruiken? (die slaat niet wit uit)  ;)

Of van die zwarte All-4-1 kit van Bison (en die op de achterkant aanbrengen). Heb ik eens een spoiler mee op een achterruit van een Golf gelijmt (en booskijkers) Superspul   ;)

booskijkers :lol: FOUTTTTTT!!!!!! :schater:

De vraag gaat niet over de ringen...dit topic is al een jaar oud en Sledge wilde alleen iets weten over de stekkers :D

Link naar reactie
dus dan nu maar van die lijmpistool lijm gebruiken? (die slaat niet wit uit)  ;)

Of van die zwarte All-4-1 kit van Bison (en die op de achterkant aanbrengen). Heb ik eens een spoiler mee op een achterruit van een Golf gelijmt (en booskijkers) Superspul  ;)

booskijkers :lol: FOUTTTTTT!!!!!! :schater:

:D jazeker, die Golf is vervangen door de MQP

Link naar reactie
dus dan nu maar van die lijmpistool lijm gebruiken? (die slaat niet wit uit)  ;)

Of van die zwarte All-4-1 kit van Bison (en die op de achterkant aanbrengen). Heb ik eens een spoiler mee op een achterruit van een Golf gelijmt (en booskijkers) Superspul  B)

booskijkers :lol: FOUTTTTTT!!!!!! :schater:

De vraag gaat niet over de ringen...dit topic is al een jaar oud en Sledge wilde alleen iets weten over de stekkers :D

Maar hij heeft wel een punt. :D

Nou, er zal wel domme kracht voor nodig zijn of zoiets, ik krijg ze niet los. Ik heb wel de GAL-draad gezien, dus daar maak ik morgen mooi een aftakking van. ;)

Link naar reactie

kijk ff bij link 2. die doet het met een haak. Bij mij kwam ie trouwens ook zo los. Tip: je dash boven het stuur ff met wd40 poetsen.

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Ik haal maar even een heeeeeeeeel oud topic op, want ik heb een vraagje;

Heb van een vriend van me de tachoringen gekregen ^_^ en met deze vrije dagen kan ik wel tijd vinden om ze in te bouwen, maar vraagje; hebben jullie de auto van de accu afgehaald? Want ik las en hoorde namelijk dat de printplaat bloot komt te liggen.. Of gewoon handschoenen aangedaan? Dan moet ik even kijken of ik er zin in heb want ben over 2 weken toch bij Roodkapje voor wat dingen dus anders doet hij het wel in 10 minuten haha.. maar ik hoor het graag!

:sick:

Link naar reactie

Ik heb de accu niet los gehaa;d en ook geen hanschoenen aangedaan. Gewoon d\stekkerblokjes losmaken , tellerhuis eruit en tachoringen aanbrengen.

Enne die 10 minuten bij Ruud die kennen we onderhand wel............. :sick:

Link naar reactie

Grappig om zo'n oud topic nog eens terug te zien komen :newblush: Nee, is niet lastiger, ik had gewoon de verkeerde ringen gekcoht destijds, ze zijn er in vele varianten waaronder met klipjes die zonder moeite geplaatst kunnen worden

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.