Ga naar inhoud

Geweldige artiest !


Davids Z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Toen ik die kop zag, dacht ik: " owjee wat is dit nu weer " totdat hij ging pingelen...WOW dat is echt goed! :wave:

Het is een apart ventje...al denk ik dat het ook een beetje bij de act hoort ! Via zijn website ook meteen even z'n cd besteld en direct wat mailcontact gehad met hem.....aardige jongen die aardig aan de weg aan het timmeren is !

Link naar reactie
  • Administrator

Op de Dumpert van Geen Stijl zijn ze ook al weg van hem.

Ik vind het op zich niet zo bijzonder wat hij doet. Laat ik vooropstellen dat ik het hem niet nadoe, maar met een Synthesizer komt elke muzieknerd tegenwoordig al een heel eind :wave:

Link naar reactie

Kort stukje over hem op Wikipedia.

Ronald Jenkees is een Amerikaans producer van technomuziek die bekendheid geniet sinds hij op het medium YouTube verscheen.

Jenkees produceert beats met verscheidene muziekprogramma's en speelt met een keyboard gitaarriffs hieroverheen.

In zijn YouTube-films valt hij vooral op door zijn excentrieke gedrag en zijn uiterlijk; Jenkees draagt een grote bril, heeft spleetogen en lacht ietwat vreemd. Over de vraag of dit een aangemeten rol is, is nog geen duidelijkheid geschept. Op zijn website doet Jenkees uit de doeken dat hij "niet gehandicapt is, maar normaal".

Jenkees kreeg door aandacht van het populaire weblog GeenStijl ook voet aan wal in Nederland.

Zijn debuutalbum Ronald Jenkees werd in fysieke vorm in 2007 uitgegeven. Een tweede album staat voor zomer 2008 gepland.

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

;) Je mag zeggen wat je wil, maar mijn haren komen hiervan recht te staan... Dit is een topartiest voor mij... Hoedje af... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.