Ga naar inhoud

Inbouwtijd koplampen


Gast Z3-Widebody

Aanbevolen berichten

Gast Z3-Widebody

Goedemiddag,

Ik heb de volgende vraag;

Hoe lang doe je over het in- en uitbouwen van twee koplamp units?

Ik heb namelijk een set gekocht met witte knippers B)

14042008672.jpg

Alvast bedankt.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gast Z3-Widebody
Hangt er van af hoe snel en handig je bent, maar in een uurtje moet het gemiddeld haalbaar zijn.

En als je hem naar de garage hebt gebracht, en zij zeggen dat ze er bijna 3 uur mee bezig zijn geweest.. en maar 2 uur in rekening brengen??

Dan klopt dat toch niet???

Link naar reactie

Neen....., dan denk je dat je service krijgt en ben je alsnog voor één uur genaaid !!

(Ik heb laatst nog één koplamp gedemonteerd en terug gemonteerd. Het is echt een klusje van niets!!)

Link naar reactie
Ik ben niet de meest handige :thumbup: maar ook ik heb het inderdaad in ongeveer een uurtje gedaan.

Heb ook een paar keer koplampen vervangen wat aanvankelijk niet zo goed lukte, daar de afstelling niet goed was

Moet wel zeggen dat door beperkte ruimte en gepriegel etc er wel veel tijd in ging zitten.

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Heb ook een paar keer koplampen vervangen wat aanvankelijk niet zo goed lukte, daar de afstelling niet goed was

Moet wel zeggen dat door beperkte ruimte en gepriegel etc er wel veel tijd in ging zitten.

Jij bent sinds vandaag lid van dit forum? heb je je speciaal aangemeld om dit te vertellen?

Wat voor Z3 heb jij, Fulcan?

Tevens kreeg ik te horen dat;

1) Klein materiaal staat voor:

*gebruik van de brug

&

*smeervet.

2) Dat mijn bumper + wielkuipen links en rechts los gemaakt moesten worden om de koplampen te kunnen vervangen.

Het zat "vast gerot" vervolgens hebben ze wel alle gebruikte/verroeste boutjes/moertjes weer terug gedraaid. Hoe vast gerot zat het dan, vraag ik me af????

Wat is jullie mening hierover?

BTW, het gaat om een rekening van euro 213,- nog iets voor het inbouwen van koplampen.

Link naar reactie

Vastgerot? :ok: Heeft die Z van jou in het kanaal gelegen? :wave:

Ruud had ze bij mij zo gedemonteerd en weer gemonteerd, zonder ook maar iets anders te hoeven demonteren.

Dit heeft al bij al nog geen 20minuutjes geduurd, kofiepauzes en inkomende telefoongesprekken van forummembers buiten beschouwing gelaten :m:

Link naar reactie
Wat is jullie mening hierover?

BTW, het gaat om een rekening van euro 213,- nog iets voor het inbouwen van koplampen.

Ga je naar de Dealer, dan ga je naar de Stealer ! ! ! Tis weer eens bewezen, triest maar waar ! :wave:

Link naar reactie
Gast Z3-Widebody
Vastgerot? :blink: Heeft die Z van jou in het kanaal gelegen? :thumbup:

Ruud had ze bij mij zo gedemonteerd en weer gemonteerd, zonder ook maar iets anders te hoeven demonteren.

Dit heeft al bij al nog geen 20minuutjes geduurd volgens mij, kofiepauzes en telefoongesprekken buiten beschouwing gelaten ;)

Ik heb juist bijna geen roest o.i.d.,.. dat is het mooie van het hele verhaal.

Ook het demonteren van wielkuipen vind ik zo'n vaag verhaal,.. hoe kan het in godsnaam dat

hobby-isten (hoe schrijf je dat eigenlijk? :newblush:) dit klusje klaren in gemiddeld een uurtje en een professionele monteur er bijna 3uur voor nodig heeft

en met als klap op de vuurpijl allerlei onderdelen gaat zitten demonteren omdat hij er niet bij kan?????????? :blink:

Anywayzz, het is me allemaal duidelijk en zal m'n conclusies trekken.

PS.

Zo stonden de koplampen in eerste instantie.. voordat hij terug is geweest om ze weer inlijn met de motorkap te laten lopen.

Ik krijg er nog steeds de kriebels van..

21042008690.jpg

Witteknippers-2.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.