Ga naar inhoud

schijfremmen


sander

Aanbevolen berichten

Wie o wie heeft zijn/ haar schijfremmen al een keer vervangen ?

ik weet nog niet wanneer ik eraan toe ben maar als ik andere eronder zet zou ik graag geperforeerde schijven willen

ik heb ze al gezien van Brembo, maar misschien zijn er andere merken en mogelijkheden.

is het ook mogelijk om grotere schijven te plaatsen met behoud van dezelfde remklauwen ?

ik rij zelf een 2.8 roadster.

sander

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben over hetzelfde aan het nadenken als ik ooit moet vervangen, geperforeerde of gegroevde schijven schijnen het beter te doen in de regen en qua standvastigheid, geen zacht rempedeaal bij herhaaldelijk hard remmen.

Echt kortere remweg bereik je echter alleen maar door grotere schuiven en meer (grotere) zuigers op je remklauw. Hier heb je de merken AP, Brembo, Movit ed voor, ook schijnen er kits te zijn om Porsche remmen te monteren, en natuurlijk de tuners Schnitzer, Hamann en G-power hebben setjes in de aanbieding.

Erg dure oplossingen IMHO die ook niet altijd gegarandeerd resultaat bieden. :D

Dit kun je dan weer combineren met stahlflex remleidingen en speciale remolie.

Iets goedkoper voor de niet ///M ZZZ is overstappen op de ///M remmen, via bijvoorbeeld een sloop auto of iemand die op andere remmen is overgestapt :D De ///M remmen zijn al heel goed :D

Ken bijvoorbeeld iemand met een ///M die met brembo schijven, stahlflex remleidingen en speciale remolie een perfect resultaat heeft, hij rijdt regelmatig op de Ring met zijn ///M.

Verder ziet het er natuurlijk toppie uit :(

Link naar reactie
Iets goedkoper voor de niet ///M ZZZ is overstappen op de ///M remmen, via bijvoorbeeld een sloop auto of iemand die op andere remmen is overgestapt :D

Gaat dat werken Pierre? Ik dacht dat onze :D 's zwevende schijven voor hebben. Kun je die zomaar op een andere ZZZ plaatsen :( ?

Link naar reactie
Zimmerman remschijven zijn ook geperforeerd, en zijn vaak terug te vinden op marktplaats of op ebay in de aanbieding.

Net Zoals vele onderdelen van gerenomeerde tuners !!

Zelfs items die door de bewuste tuners nooit Zijn gemaakt!!!

Er staat ook veel nep en Zooi tussen , dus: OPGEPAST!!! :)

Link naar reactie
Ken bijvoorbeeld iemand met een ///M die met brembo schijven, stahlflex remleidingen en speciale remolie een perfect resultaat heeft, hij rijdt regelmatig op de Ring met zijn ///M.

Wat op de ring goed gaat, gaat overal goed B) ;) :D :)

http://www.nurburgring.de

Link naar reactie
  • 11 maanden later...
Iets goedkoper voor de niet ///M ZZZ is overstappen op de ///M remmen, via bijvoorbeeld een sloop auto of iemand die op andere remmen is overgestapt :huh: De ///M remmen zijn al heel goed :D

Iemand recentelijk :m: remmen voorbij zien komen op de bekende marktplaatsen? Ik ben wel benieuwed of dit makkelijk om te bouwen is.

Link naar reactie
Wie o wie heeft zijn/ haar schijfremmen al een keer vervangen ?

ik weet nog niet wanneer ik eraan toe ben maar als ik andere eronder zet zou ik graag geperforeerde schijven willen

ik heb ze al gezien van Brembo, maar misschien zijn er andere merken en mogelijkheden.

is het ook mogelijk om grotere schijven te plaatsen met behoud van dezelfde remklauwen ?

ik rij zelf een 2.8 roadster.

sander

;) Sander je had de 2.8 toch verkocht???

Link naar reactie
Wie o wie heeft zijn/ haar schijfremmen al een keer vervangen ?

ik weet nog niet wanneer ik eraan toe ben maar als ik andere eronder zet zou ik graag geperforeerde schijven willen

ik heb ze al gezien van Brembo, maar misschien zijn er andere merken en mogelijkheden.

is het ook mogelijk om grotere schijven te plaatsen met behoud van dezelfde remklauwen ?

ik rij zelf een 2.8 roadster.

sander

;) Sander jij had de 2.8 verkocht???

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.