Ga naar inhoud

Al iemand prijzen van spotrepair??


pierrez101

Aanbevolen berichten

Vorige week prijzen opgevraagd, had kras op achterbumper en kras op motorkap :D

Verhaal: Motorkap niet te maken met spotrepair, alleen helemaal spuiten kostenpost 700 euro :(

Bumper wel te repairen met spotrepair prijs 175 euro!!

Na lang overleggen ff naar mijn eigen spuiter gegaan die geen spotrepair doet maar gewoon ouderwets spuiten, stukken goedkoper iets meer dan de helft van de prijs!! Viel ook wel tegen maar vooral aan de motorkap schijnt veel materiaal te gaan ;)

Wat nu, kiezen tussen twee kwaden: ergeren aan krassen op bumper en motorkap of ergeren aan het feit dat ze overgespoten zijn en de eurootjes de laan uit vliegen ;)

Heb besloten om hem toch maar bij mijn spuiter te brengen, hij is nu een paar daagjes logeren :D ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

He Pierre,

Wat wordt er nou precies aan je auto gespoten voor welk bedrag (ongeveer)?

Ik heb krassen op allebei mijn deuren, last van steenslag op m'n motorkap en wat last van steenslag op de achterschermen voor de achterwielen.

Begin van het jaar bij een spuiter geweest om 'ns te informeren naar de mogelijkheden om de boel weer op te kalefateren (=NL's woord??? ;) )

Zijn conclusie (als spuiter...) geen spotrepair of andere soort technieken ,maar spuiten (tuurlijk.. :D ). Kosten € 1350,--!

Voor dat geld werden moterkap, voorschermen, bumper, deuren en een gedeelte van de achterschermen gespoten. Vond het veel geld, nog maar ff gewacht.

Maar blijft me toch bezighouden, elke keer die krassen...

Link naar reactie

Is bijna de hele auto bij jou dan :( Ik ben 500 kwijt voor hele motorkap en achterbumper :D

Normaliter zijn het echt kleine bedragen had laatst krasje op zijskirt bij de touring koste 75 euro en die frontflippers hebben 50 euro gekost! Ga er dus echt van uit dat het materiaal erg duur is voor die hele motorkap, dat ie 400 euro moet kosten, de bumper kost me slechts ;) 100 euro!

Maar door de zure appel heenbijten zo'n perfecte auto hoort geen mankementen te hebben IMHO, oke beetje steenslag mag en moet maar krassen ;)

groet,

Pierre

Link naar reactie

.

Is bijna de hele auto bij jou dan
Nou je het zegt :D ...

Ik ga binnenkort maar weer eens rondje spuiters doen... Misschien zit er 1tje met weinig werk en kan ie het wat goedkoper doen. Je hebt gelijk, wat steenslag is mee te leven (behalve na het in de was zetten dan, al dat witte spul blijft in die gaatjes zitten ;) ), maar krassen erger ik me aan.

Link naar reactie

pfff van de week heeft er een idioot tegen mijn bumper gezeten. Een gat in de lak van een centimeter. geen gezicht natuurlijk. kosten: 250 €. No Fun at All :D

Link naar reactie

het is jammer dat het uit is met mijn ex. die woonde ook in de gemeente margraten. had ik mooi even langs pierre zijn spuitertje kunnen gaan.

Link naar reactie
pfff van de week heeft er een idioot tegen mijn bumper gezeten. Een gat in de lak van een centimeter. geen gezicht natuurlijk. kosten: 250 €. No Fun at All :D

Dan is die in de Fremme in Margraten inderdaad goedkoper :(

Kom je ook uit het zuiden Napoje of had je je vriendinnetje ver weg zitten in het kader van wat je ver haalt is goed :D

Link naar reactie
Kom je ook uit het zuiden Napoje of had je je vriendinnetje ver weg zitten in het kader van wat je ver haalt is goed :(

nee pierre dat was drie uur rijden... en toen had ik nog geen z3 :D maar toen ik je foto's zag kreeg ik wel een dejavu gevoel. kwam er elke maand wel een of twee keer. als ik weer eens in de buurt ben moet ik toch echt nog eens die heuvel bij noorbeek gaan rijden in een echte auto :D

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Spuiten is inderdaad behoorlijk duur: ik was hier in de buurt voor mijn spiegels en M- kieuwen € 200,- kwijt (ex) incl (de)monteren en vullen van het gat waar het M logo had gezeten. Hij had wel later één spiegel overgedaan omdat er nog rood doorheenscheen als je schuin onder het spiegelglas keek.

Link naar reactie

Iemand een idee wat de prijs zal zijn van het spuiten van de voorbumper? Ben een keer te ver doorgereden tegen een drempel aan en dan nog een keer een incidentje aan de zijkant (dit is vrij oppervlakkig)...

Auto moet sowieso volgende week terug naar de garage (beurtje...) en wilde het daar wel vragen, maar misschien dat iemand een idee heeft...

Link naar reactie
Kosten € 1350,--!

Voor dat geld werden moterkap, voorschermen, bumper, deuren en een gedeelte van de achterschermen gespoten.

Als ik Zoveel spuitwerk moest laten doen aan Zedri Zou ik mij toch afvragen of ik dan niet beter

de héle auto moest laten spuiten.

Of kunnen Ze tegenwoordig Zó mooi spuiten dat je echt geen kleurverschil Ziet en krijgt?

Die € 1350.- word dan misschien € 1600.- Heb je weer een nieuwe :blush:

Link naar reactie

Ze beweren natuurlijk dat je er niets van ziet... :lol:

Ik weet het nog steeds niet, in de winter zie je het niet meer zo. Zal van de zomer wel weer beginnen te kriebelen denk ik...

€ 1350,- of inderdaad € 1600,- blijft toch veel.... :sadder:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.