Ga naar inhoud

Passen Z3 nieren op E36 of E46?

ivodl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Omdat ik gisteren die oude heb vervangen heb ik ze meteen op marktplaats gezet, nou krijg ik het volgende mailtje, maar ik weet eerlijk gezegd het antwoord niet. Iemand?

Goedendag,

Ik zoek nieren voor mijn bmw 318 tds bj 96 maar dan het jongere type dus met de chrome randen die dikker zijn. Ik heb zeg maar de platte type rand nog. Past deze om mijn bmw.

Ik hoor graag van u.

Groet wim

• Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Met een beetje slijpwerk moet dat toch wel passen ;)

Geplaatst:

Ik denk dat hij toch een E36 bedoeld, maar dat past ook niet, helaas ;)

Geplaatst:
mijn bmw 318 tds bj 96

Toch écht e36.

Kan ook niet altijd goedgaan zo'n niertransplantatie, in dit geval gaan de nieren vrijwel zeker afstotingsverschijnselen vertonen..... ;)

Geplaatst:

Ik had hem deze pagina toegezonden met al jullie weetjes (waarvoor uiteraard mijn hartelijke dank) maar heb sindsdien niets meer van hem gehoord ;)

Ik ga ze wel gebruiken als BBQ roosters :D

Geplaatst:

Heb de mijne ook nog liggen goed voor de originaliteit straks als je ZZZ 20 of 25 jaar oud is :D op dit moment is er geen markt voor originele niertjes alleen voor chromen ;)

Geplaatst:

Pierrez 101,

Als je er echt van af wilt, spijltjes eruit en Renngitter erin plakken, vinden ze prachtig, Affengeil of zoiets.

Schijnt erg populair te zijn bij de witte nummerborden club, oostelijk van ons B)

Overigens op het Duitse forum plaatjes gezien van iemand die de nieren van een 3 serie in een Z gehobbyed heeft, hoop werk en laat ik het zo zeggen je moet er van houden :(

JCK

Geplaatst:

Laat maar lekker op zolder liggen dan, die met die ombouw heb ik ook gezien, was volgens mij een rooie ZZZ, he :( :D Gaat me veeeeel te ver B)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen