Ga naar inhoud

Nieuwprijs bagagerek z3

sledgehammer
 Share

Aanbevolen berichten

Ik wilde dus graag de nieuwprijs weten van een bagagerek inc. montagemateriaal(wat ook al duiten kost)

p.jpeg

Ik schat zelf op zo'n €400,-.

vraag2: :D

Wat zou dan een mooie verkoopprijs zijn? Rek is in nieuwstaat, alleen een van de sierdopjes is wat afgebladerd. Valt niet eens op. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik heb er ongeveer 2 weken geleden nog een zien staan op marktplaats, maar is inmiddels verdwenen.

Ik meen dat er ongeveer €200 voor gevraagd werd, maar de jouwe is natuurlijk veel mooier :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan alleen deze even zo snel vinden:

01 REAR RACK Z3, STAIN. STEEL SILBER 1 82710008570 $268.97 Buy See EBA 9790328

plus de nodige boutjes en moertjes kom je net aan de $ 350,-

Je ziet ze veel op internet, varierend van € 150,- tot € 250,-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de online ETK had ik inderdaad ook al gekeken, maar zijn die dopjes per stuk €50,- of per 4? Ik wilde namelijk verchroomde afdekdoppen kopen, en toen werd mij verteld dat een dopje €50,- kwam. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 Euro per dopje :D Bmw is kan best duur zijn, maar 50 euro ?!?!

Zet je rekje voor 249 op marktplaats en laat ze maar bieden. Mijn idee met dit soort dingen is altijd "Anders staat het me toch alleen in de weg dus beter kwijt dan rijk"...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, goeie vraag. Maar zou het uitmaken? De koffer klikt redelijk stevig vast op het frame. Misschien dat de versnelling (vertraging) het grootst is bij afremmen, dus om te voorkomen dat hij er dan afschiet zou ik de opstaande rand richting voorkant zetten. Zal vast niet lekker zijn zo'n koffer in je nek.

Maar je mag hem toch helemaal niet zwaar belasten (15 kg oid), maar toch..

Die chromen doppen € 50,- per stuk :D Dat zal toch niet? Ze zaten er bij mij op, en ik heb ze omgeruild voor twee setjes zwarte. Ik vind die chromen doppen ERG lelijk, en wil nog steeds één setje plastic doppen in de lak van de auto zetten.

Wat ik me wel kan voorstellen dat duur is, zijn de RVS pluggen, die om het gat in het kofferdeksel zitten, waar de pinnen doorheen steken. Die zijn zwaar uitgevoerd, en RVS is duur. Maar nog steeds is € 50 way te veel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uhm met de opstaande rand naar voren. Remkracht kan namelijk veel groter zijn als versnellingskracht, en bij een noodstop wil je niet graag een koffer in je nek :D

Grtz, Marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je moet zo'n leuk :D -tekentje op je klep hebben staan, dan ''kan'' het voorkomen dat de versnellingskracht groter is :D

@superduper

Je hebt inderdaad die zwarte kapjes à €1,50

Heb ik ook nog liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had me dat ook al eens afgevraagd. Hij zat er zo op, maar hij moet dus volgens jullie andersom. Zal ik zo snel mogelijk doen.

Bedankt voor de info :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL @ ivodl

Het ging me niet zozeer om de krachten op zo'n rekje, maar meer om de looks. Het is natuurlijk wat je mooier vindt, maar orgineel dus omkeren die hap. Hij lijkt mij dan wat vloeiender met de lijnen van de auto mee te gaan.

Tenzij.....Hij op de tweede foto er verkeerd om op staat :D :D

UT20407.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

381.png

01 REAR RACK Z3 SCHWARZ 1 82710006613 $227.59

01 REAR RACK Z3, STAIN. STEEL SILBER 1 82710008570 $268.97 9790328

02 LUGGAGE BASKET SCHWARZ 1 82799408486 $182.06

02 LUGGAGE BASKET, STAIN. STEEL SILBER 1 82799415413 $217.24

03 SCREW PLUG 1 STÃœCK 1 82799405840 $6.98

04 MOUNTING-KIT SILBER 1 82790006616 $65.17

04 MOUNTING-KIT SCHWARZ 1 82790006617 $49.14

05 BLIND PLUG 1 STÃœCK 1 82799405842 $1.24

06 ARRESTER CABLE 1 STÃœCK 1 82799405843 $5.06

07 VERSCHLUSSKAPPE EDELSTAHL SILBER 1 82790008275 $51.72

07 CAP SCHWARZ 1 82799405942 $43.97

Snap het niet meer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal het idd wezen :smart:

Blijf erbij dat het belachenlijk duur is.. Ik heb liever van die afdekdopjes

op mijn kap in kleur meegespoten. Zodat je ze niet ziet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf heb ik nu kleine rubbere dopjes, niet orgineel. Zijn net iets groter als de orginele gaten, en sluiten mooi af. De orginele doppen zijn zo lomp en opzichtelijk.

Zodra ik thuis ben zet ik wel een fotootje hierzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Ron, Ik heb hier op het forum even liggen zoeken naar foto's (is goed voor de verkoop ;) ) En toen kwam ik die van jou tegen. Maaaaar.....

Ik heb nog een nieuwe foto geplaatst. Misschien heb je er nog wat aan.

Klik hieronder op "van A tot Z(3)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En tóch vind ik het jammer, die dopjes op de achterklep. Mij zou het aardig storen. Al begrijp ik dat je wat moet, bij ruimtegebrek. Of misschien zat het rekje er al op toen je 'm kocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Share