Ga naar inhoud

BMW daagt Ferrari’s uit


andriol

Aanbevolen berichten

BMW daagt Ferrari’s uit

DEN HAAG - De snelwegen rondom Den Haag leken zondagmiddag wel veranderd in een racecircuit.

De camera’s in de video-auto van Politie Haaglanden registreerden rond 15.30 uur twee Ferarri’s en een BMW die met zeer hoge snelheid over de A44 reden.

De twee Ferrari’s hoorden bij elkaar en de BMW wilde graag laten zien wat hij kon. Bij de stoplichten van kruispunt Den Deijl trokken de drie hard op, waarna hun snelheid opliep naar zo’n 180 km per uur.

De agenten zetten de auto’s aan de kant en namen van alledrie de bestuurders (mannen van 20, 42 en 39 jaar uit Groningen, Wassenaar en Zoetermeer) het rijbewijs in.

http://www.ad.nl/autowereld/2101393/BMW_da...rsquos_uit.html

Wie-o-wie was dat?

Moet wel een M'er zijn geweest...

:schater:

Link naar reactie
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

BMW daagt Ferrari’s uit

DEN HAAG - De snelwegen rondom Den Haag leken zondagmiddag wel veranderd in een racecircuit.

De camera’s in de video-auto van Politie Haaglanden registreerden rond 15.30 uur twee Ferarri’s en een BMW die met zeer hoge snelheid over de A44 reden.

De twee Ferrari’s hoorden bij elkaar en de BMW wilde graag laten zien wat hij kon. Bij de stoplichten van kruispunt Den Deijl trokken de drie hard op, waarna hun snelheid opliep naar zo’n 180 km per uur.

De agenten zetten de auto’s aan de kant en namen van alledrie de bestuurders (mannen van 20, 42 en 39 jaar uit Groningen, Wassenaar en Zoetermeer) het rijbewijs in.

http://www.ad.nl/autowereld/2101393/BMW_da...rsquos_uit.html

Wie-o-wie was dat?

Moet wel een M'er zijn geweest...

:schater:

Tja, ik zag ze even in m'n binnenspiegel maar ze werden steeds kleiner dus ik heb het niet gevolgd. Wel sneu hoor dat soort wedstrijdjes...
Link naar reactie
Die kommentaren :schater::schater:

Ja leuk he.

Naast al dat gewauwel over links/rechts en veiligheid vond ik deze ook erg grappig:

Heb zelf een getunende Allfa GT V6 en altijd maar die simpele duitse worstauto's die willen racen. (meestal BMW) Soms als het echt stil is, doe ik wel eens mee om later te kunnen zwaaien als men weer een paar honderd meter achterblijft. Jaja ik weet het , erg kinderachtig. Ik rijd trouwens al 35 jaar zonder schade voordat mensen er weer schande van spreken en alleen als het doodstil is (nacht)

Zo van: ik ben heel heilig maar ik doe het ook. Ook wel grappig dat ie sneller is dan alle BMW's...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.