Ga naar inhoud

Bedrading cd wisselaar


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje lopen speuren maar kan het antwoord helaas hier niet vinden. Wellicht dat iemand ;) hier uitsluitsel kan geven....

Zit in elke Z standaard de bedrading voor het aansluiten van een CD wisselaar? Ik lees op het forum wel iets over de rechterzijde van de kofferbak maar ik krijg de bekleding er helaas niet van af. Direct vraag twee dus: hoe verwijder ik deze zonder het kapot te maken?

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Als ik me niet vergis is dit al eens eerder voorbij gekomen.

Het ligt er niet standaard in. (ik kan me vergissen, had gisteravond een feestje)

Link naar reactie

Kofferbak bekleding???

Geen idee ... in een coupe is dat anders .. daar is alle bekleding onderdeel van de kofferbakbekleding. :schater:

Link naar reactie

De bekleding zit met pluggen vast. deze zijn moeilijk te verwijderen (schroevendraaier) en gaan makkelijk kapot. is misschien handig om eerst te kijken waar je nieuwe pluggen kunt halen. bij mij lag er inderdaad een zwarte stekker voor een cd-wisselaar maar ook afgeknipte stekkers voor een versterker. Ik weet niet of elke zzz dus zo'n kabel heeft, je zou deze dan ook voor in de opening van je radio moeten zien zitten of achter het dashboard (zou dit eerst checken). Je kunt ook zelf een kabeltje leggen naar achteren, maar dan moet je veel losmaken Incl middenconsole. heeft mij toch bijna een dagje gekost om alles in te bouwen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.