Ga naar inhoud

te koop Z3 M 3.2i


IvoZ3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Twee Belgen zitten te vissen aan de lek. Ineens krijgt de ene Belg beet maar de vis is te sterk en trekt de Belg zo het water in. De andere Belg springt erin en gaat de Belg zoeken. Na een tijd vond hij hem. Hij reanimeert hem, maar plots komt een Nederlander aangelopen. Hij vraagt aan de Belg wat hij aan het doen is waarop de Belg antwoord dat hij zijn vriend aan het reanimeren is. De Nederlander: "Dan zou ik maar stoppen want deze heeft nog schaatsen aan."

Een Belg rijdt in zijn auto als hij door een busje word ingehaald. Het busje snijdt hem en rijdt door, maar de Belg belandt met zijn auto in de sloot. Na een poosje wachten komt de politie. "Heeft U misschien ook het kenteken genoteerd?", vraagt de politie agent. "Nee", zegt de Belg, "Maar ik weet wel hoe hij heet: "Max Laadvermogen".

Voor de belgen: Waar "Belg" en of "Belgen" staat had net zo goed "Duitser" kunnen staan.

Link naar reactie

Een Hollander, een slimme Belg en Sinterklaas staan aan de waterkant naar een Z3 aan de overkant te kijken. Wie is er eerste aan de overkant? De Hollander natuurlijk, want Sinterklaas en een slimme Belg bestaan niet.

Ene Belg tegen de andere: "Mij kan het niets schelen als de prijs van de benzine omhoog gaat. Ik tank altijd maar voor vijfentwintig euro in m'n Z3!"

Link naar reactie

Waarom neemt een Belg altijd een krant mee in de Z3??? Kan ie lekker scheuren.

Hoe noem je in België de ruitenwisser van een Z3? Een haalderegenvanjeraamwegheenenweerstangetje.

Waarom neemt een Belg altijd planten mee in zijn Z3? Om de politie om de tuin te leiden.

Er rijdt een Belg in een Z3. Plots gaat hij boven op zijn rem staan, en een Mercedes knalt van achteren bovenop hem. Kwaad stapt er een Nederlander uit de Mercedes. De Belg doet nogal laconiek over de schade, maar de Nederlander wordt kwaad. Hij trekt een cirkel op de grond, zet de Belg erin en zegt: "Jij blijft in deze cirkel staan!" De Nederlander neemt de schade aan zijn auto op en wordt steeds kwader. Hij loopt naar de Z3 toe en begint die auto in elkaar te timmeren. Na enige tijd begint de Belg keihard te lachen. Boos loopt de Nederlander naar de Belg en vraagt: "Wat sta je nou stom te lachen?" "Ha," lacht de Belg: "Ik ben al drie keer uit het cirkeltje geweest."

Link naar reactie

*off topic*

Dit wordt hier saai..... enkel belgenmoppen.... :angry:

Nog een droge mop aan het lijstje toevoegen, geen belgen dit keer:

Waarom reist een Arabier steeds met de tent, en niet met een caravan (zoals de Hollanders.... :thumbup: )

..

..

..

..

..

Ooit al eens een kameel met een trekhaak gezien? :unsure:

*on topic*

Die ZZZZ staat er al een tijdje op hoor!

Link naar reactie

<_<

Een Hollander en een Belg rijden respectievelijk met hun Z3 & Z4 op een eiland

Plots komen ze een opperhoofd tegen op dat eiland.

Dit opperhoofd zegt: "In de pan met die 2 lullen "

De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?"

Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen."

De Belg: "Geef die opdracht dan maar."

En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten."

Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken."

De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten.

Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen."

De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach.

Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!"

Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?"

De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..."

Link naar reactie
is geen typfout. ze kunnen in het systeem alleen z4 roadster ingeven, het model coupé moet nog toegevoegd worden, vandaar z3 coupé, die wel bestaat <_<

Ik wordt gek van altijd maar weer de schuld geven aan "het systeem"!! Het systeem doet wat wij hem/haar hebben geleerd en niet anders!

Dus als HET SYSTEEM een Z4 coupé niet kent zorg daar dan eerst voor!!

Link naar reactie

Wel weer typisch dat de belgen meteen komen met grappen over "vruchten in hun kont stoppen".

Link naar reactie
Wel weer typisch dat de belgen meteen komen met grappen over "vruchten in hun kont stoppen".

Ik vind dat helemaal niet typisch.................................wel dat die hollander met die kokosnoten :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.