Ga naar inhoud

monteren M spiegels en vinnen op 3l z3


Superduper

Aanbevolen berichten

Ik zou toch wel graag een setje M-vinnen en M spiegels willen monteren op mijn z3 3.0l. Niet omdat ik me wil voordoen als een M rijder, maar persoonlijk vind ik de M-vinnen veel mooier dan de Z-kieuwen, en heb ik altijd een beetje een hekel gehad aan de flaporen van spiegels op de Z serie.

Ik kan beide krijgen (nou ja, kopen) maar ze moeten dan nog gespoten worden. De vinnen zijn onbehandeld en de spiegels al in een andere/verkeerde kleur gespoten. Kunnen ze dan beide in één keer overgespoten worden? Iemand een goed adresje of andere tips? Alles moet Topaz Blauw met. worden.

Misschien nog mensen voor een groeps spuitactie? :D

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Super, proficiat met je goede smaak :D B) Is niet voor niets ook een van de meest voorkomende tuningmaatregelen op de ZZZ.

Heb een goed spuitadres bij mij in de buurt, maar ja is wel in het uiterste zuiden en is meestal ff wachten (maandje of zo) voordat ie tijd heeft!

ik Zie de spiegels al op een rijtje hangen in de spuitcabine :D

groet,

Pierre

Link naar reactie

Die M kieuwen en M spiegels vind ik absoluut klasse staan op een Z.

Van Zowel de spiegels als de M voorbumper vind ik dat geen enkele tuner deZe styling heeft kunnen verbeteren, ZELFS AC-SCHNITZER NIET !! En dat wil wat Zeggen denk ik.

Je moet wel oppassen met het de-monteren van de kieuwen, hier kun je het e.e.a. mee beschadigen. De chromen lijst heeft oogjes die onder spanning met "?klikribbels?!!" of Zoiets vastgeZet moeten worden. Super mooie verbetering van jouwn Z, suc6.... :D

Link naar reactie
Ik kan beide krijgen (nou ja, kopen) maar ze moeten dan nog gespoten worden.  De vinnen zijn onbehandeld en de spiegels al in een andere/verkeerde kleur gespoten.

Staat ook nog op mijn verlanglijstje, ben je een beetje scherp aan de "vinnen"gekomen.Heb je alles op E-Bay gekocht???? :D

Huub

Link naar reactie

Voor mij geen M bumper, uitlaten eismannen en dat soort dingen. Het blijft een 3.0l ! Alleen de orginele spiegels vind ik lelijk, en had ik desnoods door elk ander merk vervangen (dat die van de M nu zo mooi zijn....). de vinnen die wil ik al sinds de introductie van de M hebben!

IK heb gisteren weer een M roaster te koop gezien bij de dealer, en had het toch weer even moeilijk. Hij was puntgaaf en kosste daaarom ook nog wel het nodige. Ergens blijft het knagen dat ik 'maar' een 3l heb gekocht, maar ik denk nog steeds dat het een 'verstandige' keus is geweest. Maar af en toe.......

Link naar reactie

SUPER, weet niet wat je argumenten voor een 3.0 waren maar een 3.0 is zeeeeer zeker niet verkeerd :D :m: Hele mooie en fijne motor :D

Alhoewel die Eisenmann niet te versmaden is ben zelf ook niet zo'n kabaalmaker maar die sound is gewoon verslavend, zo grommend donker en sportief, zonder ordi te worden, betrap me er zelf op bijna altijd met tussengas terug te schakelen :( :D

Heb op mijn 3.0 touring de originele sportuitlaat van BMW ook al mooier dan origineel! Gelukkig heeft de 3.0 Z3 niet dat klepje in de uitlaat om het geluid te dempen dus is je sound origineel ook al aardig.

Maar de Z4 3.0 bijvoorbeeld klinkt IMHO origineel al weer sportiever dan de Z3 3.0!!

groetjes van een :D

Pierre

Link naar reactie

Mijn argumenten voor een 3.0l ipv :D ?? Centen (helaas). Ik kon kiezen tussen een 2001 3.0 met alle opties(M onderstel, HK sound, witte knippers, telefoon, navigatie, dakrek, cd-wisselaar, 17 wielen, sportstoelen (M), M-stuur en pook,30.000 km) of een :D (roadster uiteraard) van 1998. De laatste kostte € 10.000 meer. Ik heb in beide modellen wel eens gereden, en het allerbelangrijkste verschil tussen de andere z3s was het onderstel. Machtig veel betere wegligging. Toen werd het verschil tussen de M en de 3l wel kleiner: vermogen, 4 uitlaten en de olietemp meter (en de looks) bleef over.

Toen in een vlaag van verstandigheid, met de kosten van een :D (onderhoud, benzine 98 etc) in mijn achterhoofd, koos ik voor de ook bloedmooie 3.0L

Nu kom ik net van de dealer vandaan voor wat garantiedingetjes op de 3.0, staan daar twee M-roadsters, waarvan eentje in Estoril blauw :m: Verleiding, verleiding. :(

Link naar reactie
die EUR 10.000,- meer was het niet waard geweest, tenzij je een M Coupe gekocht had :D :D

10.000 euro meer is ook veeeeel te veel, 1998 :D en 2001 3.0 zouden ongeveer net zo duur moeten zijn in de aanschaf :D :D Zeker als je in D winkelt. :D

Die coupe is dat ook niet waard Ivo :D :m:

Je weet niet wat je mist, vandaag nog genoten van mijn dakloze kart :D En dan die symphonie van Eisenmann erbij :(

Link naar reactie
die EUR 10.000,- meer was het niet waard geweest, tenzij je een M Coupe gekocht had  :D   :D

Je weet niet wat je mist, vandaag nog genoten van mijn dakloze kart :D En dan die symphonie van Eisenmann erbij :(

Waar rij jij dan? In spanje of heb je een solarium in de deuren ingebouwd?

Hier niets dan regen :m:

Link naar reactie

Ik kan beide krijgen (nou ja, kopen) maar ze moeten dan nog gespoten worden.  De vinnen zijn onbehandeld en de spiegels al in een andere/verkeerde kleur gespoten.

Staat ook nog op mijn verlanglijstje, ben je een beetje scherp aan de "vinnen"gekomen.Heb je alles op E-Bay gekocht???? :D

Huub

Superduper?????????

Groet Huub :ok:

Link naar reactie

Ik kan beide krijgen (nou ja, kopen) maar ze moeten dan nog gespoten worden.  De vinnen zijn onbehandeld en de spiegels al in een andere/verkeerde kleur gespoten.

Staat ook nog op mijn verlanglijstje, ben je een beetje scherp aan de "vinnen"gekomen.Heb je alles op E-Bay gekocht???? :D

Huub

Huub, Heb je er € 327,- voor over? Dan kan ik ze voor je regelen. Nieuw en onbespoten.

Link naar reactie

Ok, de deal is rond!! M-roadster spiegels en vinnen incl verzending voor $325,- Ze moeten nog wel overgespoten worden, maar dat zal wel lukken!

Superduper is happy !

ps: voor de liefhebbers: diegene heeft ook een heel HK soundsystem in de de aanbieding. Auto zit van achteren in elkaar maar heeft de hele toestand uitgeprepareerd. Check ebay.

Link naar reactie

Ik weet niet of hij hem helemaal gestript heeft, maar ik hoorde dat hij achterin behoorlijke schade had.

Een linkje naar wat onderdelen. Nu ik beter kijk denk ik dat je misschien de kabelboom er nog bij moet aanschaffen of er naar vragen, want da tis een behoorlijk werk die er goed uit te krijgen.

http://motors.search.ebay.com/_W0QQgotopag...osortpropertyZ1

Link naar reactie

onder EUR 50,- betaal geen geen BTW enzo. Daarboven BTW & importrechten als je pech hebt. Verzend kosten een paar tientjes... of als je USPS (amerikaanse tante pos) gebruikt (bij laag gewicht) nog minder ....

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.