Ga naar inhoud

eisenmann + witte blinkers

sledgehammer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

p.jpeg

Ziet toch wel lekker uit!!!

Eigenlijk twee vraagjes die hieruit volgen:

- Moet hier voor het reserve"rad" verwijdert worden?

- Heeft iemand al eens in de bumper liggen snijden?

• Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

hoi,

Ja, het reservewiel moet weg.

Nee, maar ik denk dat je beter kan zagen dan snijden.....

Ziet er wel mooi uit eigenlijk, maar bij een viercilinder :D Tja....

Geplaatst:

Denk niet dat het reservewiel weg moet, zie hier bij Eisenmann

Wel als je die van de :D wil monteren met twee aparte potten dan moet je de bodem aanpassen.

Bumperskirt insnijden is niet zo'n kunst kwestie van ff goed uitmeten en tekenen, rustige hand en het goede gereedschap.

groet,

Pierre

Geplaatst:

Snijden was ook figuurlijk bedoeld Marc :D

Het staat inderdaad niet op de site pierre, maar het is toch een behoorlijke klomp B) . Maakt ook niet uit, weg is weg, kompenseert het gewicht weer een beetje met de eisenmann :D

Hinweise:

Endrohre abgeschrägt.

Wat betekend dat?

Geplaatst:
Bumperskirt insnijden is niet zo'n kunst kwestie van ff goed uitmeten en tekenen, rustige hand en het goede gereedschap.

Mooie klus om uit te besteden aan een plaatwerker. Dit moet niet goed maar perfect gemonteerd worden. Ziet er wel heel mooi uit. En het reservewiel, ik vraag mij ook af of ik dit niet beter kan vervangen door zo'n setje als de B) modellen. Scheelt weer een paar kilo's. :D

Dit kan ik dan weer compenseren met een subwoofer om vervolgens lekker....... :D

dream on baby.......

Geplaatst:

mmm :D , dat vind ik dan wel weer wat minder. Heeft dat ook een reden?

Ik vind ze er op de foto zowiezo wat kort uitzien. Zou anders geen probleem zijn om ze recht te laten, lijkt mij B) .

Geplaatst:

Eisenmann maakt die dingen op bestelling in 70, 76 of 83mm, recht of schuin, gewoon ff bellen over de mogelijkheden! :D

Geplaatst:
En het reservewiel, ik vraag mij ook af of ik dit niet beter kan vervangen door zo'n setje als de  B)  modellen. Scheelt weer een paar kilo's. :o

Dit kan ik dan weer compenseren met een subwoofer om vervolgens lekker....... :D

dream on baby.......

Spuitbusje is nog lichter en goedkoper dan dat Mobility-gebeuren :D

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen