Ga naar inhoud

///M binnenspiegel ook in elektrochrom variant??


pierrez101

Aanbevolen berichten

Heb eens in die online ETK gesnuffeld en vind daar diverse varianten

:D -binnenspiegels ook elektrochrom (zelfdimmend) en met afstandbediening??

Er schijnt zelf bij de laatste USA varianten een ///M spiegel met chroomomranding te zijn geweest :lmao:

Heeft hier iemand ervaring mee of iets over gelezen op de diverse fora :)

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hat sich schon erledigt, hij bestaat dus in elektrochrom, Duits forumlid had er toevallig eentje via ebay gekocht, zal een fotootje bij de foto´s neerzetten.

En bij de laatste USA modellen verkocht met mooie chroomrand!

Alleen erg prijzig 300 euro had echter nog wat verjaardagsgeld gekregen dus mezelf maar meteen kado gedaan! :lmao: :)

Er is nu dus een originele M binnenspiegel te koop dames en heren :D

groet,

Pierre

Link naar reactie

Volgende week woensdag krijg ik hem als het goed is (moest uit München komen) dus kan hem volgende week donderdag afgeven al dan niet bij H....S.

Meld me wel als ie ingebouwd is.

Denk dat die bevestiging wel zal kloppen. Hij geeft wel een normale spiegel aan op het plaatje maar de nummers van de spiegel verschillen wel degelijk tussen ;) en de rest alleen de nummers van de bevestigingsdelen zijn hetzelfde.

Anders ook geen ramp denk ik, die bevestigingsonderdelen waren samen ca 5 euro geloof ik.

groet,

Pierre

Link naar reactie
Ik heb even gekeken en er loopt inderdaad een draadje bij de spiegel naar binnen. Is dit bedoelt voor het alarm, deuren openen?

De ontvanger van de centrale vergrendeling zit in de spiegel. ;)

Link naar reactie

En de spiegel kost dan compleet geen 60 euro maar 300 euro.

Maar waarschijnlijk heb ik de elektronica van de spiegel zelf nodig omdat de Amerikanen op een andere frequentie zitten. Houdt dus in dat jij jouw eigen binnenwerk weer moet omzetten naar mijn spiegel.

Per saldo krijg je van mij dus een kale spiegel zonder elektronica voor 35 euro :D ;)

OK ;) :D

Link naar reactie
pfffff, ik schrok al, €300,- ging me iets boven mij budget uit. Ik hoop dat het dan een beetje gaat lukken met die van jou, zodat ik die van mij snel in ontvangst kan nemen ;)

eens kijken of ik mijn spiegel ook binnen een half uur verkocht hebt :D

ja had ik je ff goed laten schrikken he :D

Suc6 met je verkoop ;)

Link naar reactie

Kom op zondag moeilijk weg familiedag, mail je wel ff mijn telefnr en adres dan kun je ff langskomen zo moeilijk is het niet Zedri heeft het ook zo gevonden :D B)

De Brand bierbrouwerij zul je toch nog wel vinden hoop ik staat in mijn achtertuin :( :D

groet,

Pierre

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.