Ga naar inhoud

Wie monteert er een Hardtop??


pierrez101

Wie monteert er een HT van de roadster rijders  

32 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie monteert er een HT van de roadster rijders

    • Ik monteer een originele BMW HT
      10
    • Ik monteer een Wiesmann HT
      8
    • Ik monteer een Hamann HT
      1
    • Ik monteer geen HT
      8


Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil dit jaar ook eens de [bMW] hardtop monteren, vind ik toch heel kicks uitzien :D

Al doe ik het maar even voor de "winterlook" want Zedri komt Zelden buiten bij slecht weer,

en zout is al helemaal taboe !!

Link naar reactie

Ga Emmie wel in de winter rijden, echter alleen als vrouwlief de touring nodig heeft 1 a 2 dagen in de week. In de sneeuw blijft ie binnen maar een beetje zout zal helaas niet aan te ontkomen zijn. Kwestie van goed bijhouden met poetsen en na de winter ook van onder afspuiten :D B)

Link naar reactie

Je hebt helemaal gelijk Arno, wilde vandaag eens ff goed schoonmaken op de plekjes waar je met HT moeilijk aankomt, windschot eruit halen en dan eventueel volgende week of zo eropzetten, echter komt me toch het zonnetje uit, meteen een ritje gaan maken met de kap eraf :m::(

groet,

Pierre

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Heb de HT nu toch maar gemonteerd, had vanavond toch toevallig hulp die ff kon helpen tillen. alleen de pleuris lopen zoeken naar die twee schroeven diem je aan de A-stijl vastzet :( Te goed weggestopt :fez:

Ziet er trouwens gaaf uit heel andere look, originele winterwielen en dan de HT, volgende week in de herfstvakantie een paar daagjes vrij, nog eens goed poetsen en een paar fotootjes van de winterlook maken. :rolleyes:

groet,

Pierre

Link naar reactie
Heb de HT nu toch maar gemonteerd, had vanavond toch toevallig hulp die ff kon helpen tillen. alleen de pleuris lopen zoeken naar die twee schroeven diem je aan de A-stijl vastzet :( Te goed weggestopt :fez:

Ziet er trouwens gaaf uit heel andere look, originele winterwielen en dan de HT, volgende week in de herfstvakantie een paar daagjes vrij, nog eens goed poetsen en een paar fotootjes van de winterlook maken. :rolleyes:

groet,

Pierre

OMG, dat van die bouten is ZOO herkenbaar. Er zijn voor mij een aantal logische plaatsen, en daarliggen ze eigenlijk nooit!!! Elke jaar weer zoeken. Ik draai ze er nu maar weer terug in, als ik de HT ophang, maar daarzitten ze volgend jaar waarschijnlijk toch niet meer...

Link naar reactie
Ik draai ze er nu maar weer terug in, als ik de HT ophang, maar daarzitten ze volgend jaar waarschijnlijk toch niet meer...

Dat heb ik me nu dus ook voorgenomen, had nu ook weer alle logische plaatsen gehad maar ze uiteindelijk op een onlogische plaats gevonden :rolleyes:

groet,

Pierre

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.