Ga naar inhoud

SLR


Jos

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

BMW heeft daar inderdaad IMHO nog geen tegengewicht voor ! :mellow:

6q8eogl.jpg

......... vermogen van 626 pk wordt opgevoerd naar 650 pk. Daarmee kan de cabrio in 3,6 seconden van 0 naar 100 km/u en is de topsnelheid 337 km/u.

:D

aangepast door Marvin
Link naar reactie

M'n geld zou hier niet aan opgaan: teveel trailer park Merc-style. Voor dat geld is er mooier, beter, origineler en stijlvoller speelgoed te koop. Was in Zuid-Afrika toen de SLR aan de wereldpers gepresenteerd werd een aantal jaren geleden en een ding moet ik Mercedes absoluut nageven: het geluid is beestachtig, je hoort em van kilometers afstand aan komen BRULLEN.

Link naar reactie
M'n geld zou hier niet aan opgaan: teveel trailer park Merc-style. Voor dat geld is er mooier, beter, origineler en stijlvoller speelgoed te koop. Was in Zuid-Afrika toen de SLR aan de wereldpers gepresenteerd werd een aantal jaren geleden en een ding moet ik Mercedes absoluut nageven: het geluid is beestachtig, je hoort em van kilometers afstand aan komen BRULLEN.

Ik vind de SLR een geweldige wagen om te zien maar deze vind ik overdone eerlijk gezegd ! Het geluid van de SLR en overigens alle V8 IAMGay motoren vind ik geweldig <_<

Neeeeh geef mij deze dan maar :

MERCEDES SLR 772 EDITION

37c17cbba8064f067337baayj7.jpg

a67f7c7b7bb623ce96fc379ma5.jpg

Link naar reactie

Die SLR komt op mij toch te veel over als een gepimpte auto. Die vleugeldeuren en dat veel te rode interieur. Beetje hoerig vind ik het.

Gezien de afkomst zal hij wel goed rijden. de toename in vermogen is nauwelijks de moeite waard, maar...... als straks ook in Duitsland een maximum snelhied wordt ingevoerd, wat heb je dan aan zo idioot veel vermogen? Je hebt aan de eerste 3 versnellingen voldoende!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.