Ga naar inhoud

nieuwe instalatie

ron kastemans

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb een Z3 uit 1994 en deze zit vol met apparatuuur maar het geluid is bar slecht.

Ik denk er dan ook over om er alles uit te gooien en een goede radio cd speler met een viertal boxen aan te sluiten.

Heeft er iemand tips hoe en wat ik het beste kan doen om enigzins fatsoenlijk geluid te krijgen ?

Groetjes

Ron

• Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

een unieke ZZZ uit 1994... Concept car moet geld waard zijn. :)

uitgebreide info omtrent stereo upgrade kan je vinden dmv zoekfunctie (button rechtsboven)

Geplaatst:

ik moest ook ff denken hoor ;huh staat daar nou 1994???

maar , welkom op 't forum :thumbup::wave:

Geplaatst:
Jehnert, kom maar eens luisteren en je bent verkocht :thumbup:

Right!

F1 system,met Zeus 7500 amp

Geplaatst:

dubbel post

Geplaatst:

Ik heb de voorspeakers vervangen door een component setje van focal, en achter/onder de bestuurderstoel een kleine actieve subwoofer van alpina. de speakers achter mijn stoelen zijn kleine woofers van hertz. Ben zeer tevreden, zonder ingrijpende verbouwingen of extra versterkers (gewoon 4x50w uit de headunit). Heldere weergave van alle tonen (m.n. door de focals), stevige bas (door de alpina) en warm midden (door de Hertz). Voldoende volume om elkaar niet meer te verstaan of mee te zingen zonder dat iemand jou hoort ;-)

Succes,

Bo

• 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

Ruud (Roodkapje op het forum) heeft nog een hele Harman Kardon installatie uit een Z3 roadster!! Dit is een optie vanaf-fabriek en knalt bij mij in de Coupe erg lekker!!

aangepast door Rob
Geplaatst:

Ik heb enkel de radio veranderd door een Sony (stak er al in toen ik de ZZZ kocht) en vooraan de speakers vervangen door een composet van JBL

Speelt super :rolleyes: enkel nog iets doen aan de lage tonen dmv een actieve subwoofer ofzo.

Greetz,

Wim

Geplaatst:
Ruud (Roodkapje op het forum) heeft nog een hele Harman Kardon installatie uit een Z3 roadster!! Dit is een optie vanaf-fabriek en knalt bij mij in de Coupe erg lekker!!

Dat komt omdat de Coupé dicht is.

Met de haardos dicht of een hardtop klinkt het in de Roadster nog redelijk, maar open... :rolleyes:

Dan heet het Rammeldan Karton... B)

Geen setje om aan te bevelen als iemand een serieus geluid wilt krijgen uit een Roadster.

• 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen