Ga naar inhoud

Schakelaar hefdak verlichting


JCK

Aanbevolen berichten

Van het Duitse forum.

De schakelaar van het hefdak is niet verlicht, maar het kan wel!!!

Schakelaar uit de hemel halen, clip achter losmaken, de schakelaar is nu los.

Dan de sierrand van de schakelaar drukken en voorzichtig het frontje van de schakelaar halen.

Je ziet nu een led zitten, maar die zit verkeerd om ??

Dan voorzichtig de achterkant (wit) uit de schakelaar wippen en de led lossolderen.

Led omdraaien en beetje bijbuigen en weer vastsolderen, één van de draden heb ik iets verlengt. Daarna alles weer in elkaar en de schakelaar is verlicht.

Brand echter op contact en zit niet achter de dimmer ( maar brand niet storend fel)

Grtzz JCK

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

JCK,

Welkom op dt forum en mijn eerste vraag is ben nieuwschierig naar je QPE of je ff foto's wil posten op de membersgallery :D Zet je gelijk ff op nummer 15 als coupe rijder.

Groet Huub

Link naar reactie

Het slechte nieuws is , dat ik na de wijziging van het forum niet meer in kon loggen onder mijn oude gebruikers naam Keijzzzer.

Het goede nieuws is dat er nog steeds even weinig Coupes in Nederland zijn, blijft het een beetje exclusief :D

Verder heb ik een Coupe een 3.0

Heb een tijdje een M overwogen,maar een beetje geschrokken van de Duitsers die er nogal eens problemen mee hebben.

Zag ze te vaak op mobile met 80.000 km en een tausch motor.

Toen wezen kijken naar een schade Z3QP in Ahaus 12/2000, had een vrachtwagen achterop het hoekje gezeten, maar dit lag wat moeilijk met de papieren kortom is niets geworden.

Toen kwam ik een bauwe tegen bij een dealer in Lingen van 7/2000 met 74.000 km dit was in Duitsland een bedrijfsaut geweest en die kon ex. BTW naar Nederland, hier rij ik hem ook alléén zakelijk :D

Het verschil met de schade Z3 was ook dusdanig klein dat die al niet meer interessant was.

Vandaar de blauwe gekocht en gekeurd en sinds 8 dec op kenteken, bevalt goed.

Ondertussen een paar alu bussen onder de voorkant het stoelframe gemonteerd en dit geeft iets meer steun.

Kortom zeldzaam schik mee en verbuik komt aardig overeen met de Saab 900 2.5 V6 die ik daarvoor had, toch wat vaker naar de pomp want de tank is kleiner :)

Ik hoop dat ze bij BMW nog een keer een waardige opvolger bedenken maar tot die tijd doen we het ermee.

Grtzz JCK

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.