Ga naar inhoud

nieuwwaarde z3


flea

Aanbevolen berichten

hallo mede z3 ers

ik ben sinds vandaag ook de trotse eigenaar van een bmw z3 2.8

heb hem vandaag opgehaald bij de dealer,

het betreft een duitse z3 2.8 bouwjaar 2000.

maar nu mn vraag,

voor de verzekering moet ik de nieuwwaarde opgeven,

maar ik kan nergens vinden wat hij nieuw gekost heeft,

heeft iemand van jullie nog ergens een prijslijstje liggen

van mijn type auto

groeten en tot horens

flea

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Super, goede keuze en welkom bij het forum, we zijn benieuwd naar je foto's op de members gallery, heb geen nederlandse prijslijst maar het autovisie jaarboek zegt op de kop af 99800 euro, ehhh bedoel natuurlijk gulden (geloof ben nu echt gewend aan de euro) voor een kale Z3 2.8!!

Weet niet of ie al ingevoerd is anders is het misschien handig als je heel vriendelijk de importeur uit Rijswijk vraagt of ze je nog een kopie prijslijst faxen of sturen, heb je meteen ook de prijzen van de accesoires en weet je wat standaard en extra was, kun je zelf de exacte BPM uitrekenen!

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Mijn QPE stond voor 50.563,00 euro te boek bij bpm gegevens en te betalen bpm 3393 euro en volgens mij zijn de prijzen van coupe en roadster gelijk.

Groet huub :D

Link naar reactie

loopt inderdaad goed, gaat als de brandweer,

autootje is van 1-2000

maarrrrrrrr dubbel vanos????

ik ben nieuw in de bmw materie, pierre

kan je dit een uitleggen???

gaaf bakkie heb je trouwens zelf, gister eens ff bij de foto s en specificaties gekeken, daar kan de mijne eeeecht niet aan tippen,

321 pk wow

groeten flea

Link naar reactie

De oude 2.8 had maar enkel vanos, dubbel zorgt voor een nog betere, optimalere ademhaling/mengverhouding voor je motorblokje en resulteert in betere trekkracht over het hele toerengebied. Vanos staat voor variabele nokkenassturing!! :D

Was er volgens mij vanaf 09/98!

groet,

Pierre

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

Stuur maar een mailtje naar info@deadelaarautos.nl met alle opties die er op zitten en het exacte bouwjaar dan kan ik je via ons computerprogramma de exacte nieuwprijs geven. Met vriendelijke groeten, Levinus Makkinje

p.s. geef een faxnummer door dan kan ik je de berekening faxen

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.