Ga naar inhoud

Pas op!

bridders

Aanbevolen berichten

• Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Is een slimmerik die denkt niet gepakt te worden als ie z'n auto camoufleert als zijnde een politie auto

Geplaatst:
Is een slimmerik die denkt niet gepakt te worden als ie z'n auto camoufleert als zijnde een politie auto

Dit is een promotie tgv de open dag op 13 oktober van de klpd. Vorig jaar hadden ze de spijker!

Geplaatst:
Dus na de promotie dag te koop bij de domeien of gaan ze 'm weer strippen

wordt gewoon een tweedehandsje bij de dealer. Weinig KM gelopen altijd binnen gestaan..........

Geplaatst:
Dit is een promotie tgv de open dag op 13 oktober van de klpd. Vorig jaar hadden ze de spijker!

Klopt :thumbup:cc8b02442dc921183a39fc42ab61d841.jpg

In Duitsland pakken ze het ook goed aan!

polizeifr5.jpg

En heb je al die middelen niet dan pak je het zo aan.... (NSFW)

Lijkt me ook wel effectief. :schater:

Geplaatst:

Nu begrijp ik waarom er wachtlijsten zijn bij de KLPD en er tekorten zijn bij de "gewone" politie.

Geplaatst:
Nu begrijp ik waarom er wachtlijsten zijn bij de KLPD en er tekorten zijn bij de "gewone" politie.

hahahah nou deze M3 gaat gewoon weer terug naar de dealer! Het is ook een promotiestunt van de BMW namelijk! het was namelijk eerst de bedoeling om de Mercedes SLR roadster er neer te zetten, deze hebben bedankt. (vader werkt bij MB)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen