Ga naar inhoud

Dagje Braspenning


eric z

Aanbevolen berichten

Eindelijk was het zo ver afgelopen week.

Braspenning belde de eismannen waren binnen.

Samen met mijn collega naar a`dam gereden ik in de 1.9 en hij in zijn 2.8.

Auto afgegeven en koffie in de stad gedronken.

Bij terug komst een uur later zaten ze er onder. Toen kwamen ze met een tip een veerpoot brug doe die er dan ook nog maar op was onze reactie!!!

Ik moet zeggen helemaal geweldig zeker het geluid maar ik had niet verwacht dat dit de rij einegschappen zo te goede kwam.

Rij nu nog op stalen velgen om dat die van mij bij de velgendokter liggen zijn morgen klaar en dan is ie af.

Ik heb de style 42 opnieuw laten spuiten en de rand laten polijsten.

ik zal snel foto`s posten.

Gr Eric

:D

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Eindelijk was het zo ver afgelopen week.

Braspenning belde de eismannen waren binnen.

Samen met mijn collega naar a`dam gereden ik in de 1.9 en hij in zijn 2.8.

Auto afgegeven en koffie in de stad gedronken.

Bij terug komst een uur later zaten ze er onder. Toen kwamen ze met een tip een veerpoot brug doe die er dan ook nog maar op was onze reactie!!!

Ik moet zeggen helemaal geweldig zeker het geluid maar ik had niet verwacht dat dit de rij einegschappen zo te goede kwam.

Rij nu nog op stalen velgen om dat die van mij bij de velgendokter liggen zijn morgen klaar en dan is ie af.

Ik heb de style 42 opnieuw laten spuiten en de rand laten polijsten.

ik zal snel foto`s posten.

Gr Eric

:rolleyes:

Ook meteen een simota luchtpotje?

Link naar reactie

Verstandig dat ze jullie de stad in stuurde...

Ik wil verder niemand onderuit halen, beledigen of een rot gevoel geven met onderstaande:

Hopelijk hebben ze niet zo geprutst zoals ze dat bij die van m'n broertje deden... Slordige las met overal lasspetters op de bodem van de auto, van dat gun-gum op de bovenkant waar ze er met het lasapparaat niet bij kunnen, vervolgens met de spuitbus de helf van de autobodem zilver spuiten!

Omdat mijn broertje hier zelf bij stond te kijken, kon hij hierop mooi commentaar geven en poeierden ze hem uiteindelijk af met een veerbootbrug voor de halve prijs!

Link naar reactie
Verstandig dat ze jullie de stad in stuurde...

Ik wil verder niemand onderuit halen, beledigen of een rot gevoel geven met onderstaande:

Hopelijk hebben ze niet zo geprutst zoals ze dat bij die van m'n broertje deden... Slordige las met overal lasspetters op de bodem van de auto, van dat gun-gum op de bovenkant waar ze er met het lasapparaat niet bij kunnen, vervolgens met de spuitbus de helf van de autobodem zilver spuiten!

Omdat mijn broertje hier zelf bij stond te kijken, kon hij hierop mooi commentaar geven en poeierden ze hem uiteindelijk af met een veerbootbrug voor de halve prijs!

Ik heb een déjà vu... :lipssealed:

Link naar reactie
Eric, ik wil de velgen van mijn funf ook laten spuiten. Wat kost zoiets bij de velgendokter?

Ik heb het volgende laten doen in uden met mijn velgen.

uitelkaar laten halen het hard in de originele kleur laten spuiten.

de buiten rand van de velgen is nu chroom gepolijst en de binnen kant heeft ie alle schade weg gehaald en opnieuw gespoten.

Kosten voor 4 velgen 380 euro..

Conclusie koop ouder rotte velgen op maarktplaats en breng ze naar hem toe dat bijna altijd goedkoper als relpica of nieuwe te kopen.

Gr eric

Suc 6

foto komt zo als het lukt

Link naar reactie
Ik heb het volgende laten doen in uden met mijn velgen.

uitelkaar laten halen het hard in de originele kleur laten spuiten.

de buiten rand van de velgen is nu chroom gepolijst en de binnen kant heeft ie alle schade weg gehaald en opnieuw gespoten.

Kosten voor 4 velgen 380 euro..

Conclusie koop ouder rotte velgen op maarktplaats en breng ze naar hem toe dat bijna altijd goedkoper als relpica of nieuwe te kopen.

Gr eric

Suc 6

foto komt zo als het lukt

Wow, dat klinkt heel goed. Ga ik dus doen. Bedankt.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.