Ga naar inhoud

Dagje Braspenning


eric z

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eindelijk was het zo ver afgelopen week.

Braspenning belde de eismannen waren binnen.

Samen met mijn collega naar a`dam gereden ik in de 1.9 en hij in zijn 2.8.

Auto afgegeven en koffie in de stad gedronken.

Bij terug komst een uur later zaten ze er onder. Toen kwamen ze met een tip een veerpoot brug doe die er dan ook nog maar op was onze reactie!!!

Ik moet zeggen helemaal geweldig zeker het geluid maar ik had niet verwacht dat dit de rij einegschappen zo te goede kwam.

Rij nu nog op stalen velgen om dat die van mij bij de velgendokter liggen zijn morgen klaar en dan is ie af.

Ik heb de style 42 opnieuw laten spuiten en de rand laten polijsten.

ik zal snel foto`s posten.

Gr Eric

:D

  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Geeft Braspenning nu nog steeds 20% korting voor forumleden? Ik meen begrepen te hebben dat dit niet meer standaard het geval is.

Geplaatst:
Geeft Braspenning nu nog steeds 20% korting voor forumleden? Ik meen begrepen te hebben dat dit niet meer standaard het geval is.

Ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar ja..

Geplaatst:
Ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar ja..

Ja nog steeds 20%

let op het adres als je gaat is net verplaatst naar een tijdelijke locatie gaat namelijk nieuw bouwen

gr eric

Geplaatst:
Eindelijk was het zo ver afgelopen week.

Braspenning belde de eismannen waren binnen.

Samen met mijn collega naar a`dam gereden ik in de 1.9 en hij in zijn 2.8.

Auto afgegeven en koffie in de stad gedronken.

Bij terug komst een uur later zaten ze er onder. Toen kwamen ze met een tip een veerpoot brug doe die er dan ook nog maar op was onze reactie!!!

Ik moet zeggen helemaal geweldig zeker het geluid maar ik had niet verwacht dat dit de rij einegschappen zo te goede kwam.

Rij nu nog op stalen velgen om dat die van mij bij de velgendokter liggen zijn morgen klaar en dan is ie af.

Ik heb de style 42 opnieuw laten spuiten en de rand laten polijsten.

ik zal snel foto`s posten.

Gr Eric

:rolleyes:

Ook meteen een simota luchtpotje?

Geplaatst:

Verstandig dat ze jullie de stad in stuurde...

Ik wil verder niemand onderuit halen, beledigen of een rot gevoel geven met onderstaande:

Hopelijk hebben ze niet zo geprutst zoals ze dat bij die van m'n broertje deden... Slordige las met overal lasspetters op de bodem van de auto, van dat gun-gum op de bovenkant waar ze er met het lasapparaat niet bij kunnen, vervolgens met de spuitbus de helf van de autobodem zilver spuiten!

Omdat mijn broertje hier zelf bij stond te kijken, kon hij hierop mooi commentaar geven en poeierden ze hem uiteindelijk af met een veerbootbrug voor de halve prijs!

Geplaatst:
Verstandig dat ze jullie de stad in stuurde...

Ik wil verder niemand onderuit halen, beledigen of een rot gevoel geven met onderstaande:

Hopelijk hebben ze niet zo geprutst zoals ze dat bij die van m'n broertje deden... Slordige las met overal lasspetters op de bodem van de auto, van dat gun-gum op de bovenkant waar ze er met het lasapparaat niet bij kunnen, vervolgens met de spuitbus de helf van de autobodem zilver spuiten!

Omdat mijn broertje hier zelf bij stond te kijken, kon hij hierop mooi commentaar geven en poeierden ze hem uiteindelijk af met een veerbootbrug voor de halve prijs!

Ik heb een déjà vu... :lipssealed:

Geplaatst:
Ik heb de style 42 opnieuw laten spuiten en de rand laten polijsten.

:lipssealed:

Eric, ik wil de velgen van mijn funf ook laten spuiten. Wat kost zoiets bij de velgendokter?

Geplaatst:
Eric, ik wil de velgen van mijn funf ook laten spuiten. Wat kost zoiets bij de velgendokter?

Ik heb het volgende laten doen in uden met mijn velgen.

uitelkaar laten halen het hard in de originele kleur laten spuiten.

de buiten rand van de velgen is nu chroom gepolijst en de binnen kant heeft ie alle schade weg gehaald en opnieuw gespoten.

Kosten voor 4 velgen 380 euro..

Conclusie koop ouder rotte velgen op maarktplaats en breng ze naar hem toe dat bijna altijd goedkoper als relpica of nieuwe te kopen.

Gr eric

Suc 6

foto komt zo als het lukt

Geplaatst:
Ik heb het volgende laten doen in uden met mijn velgen.

uitelkaar laten halen het hard in de originele kleur laten spuiten.

de buiten rand van de velgen is nu chroom gepolijst en de binnen kant heeft ie alle schade weg gehaald en opnieuw gespoten.

Kosten voor 4 velgen 380 euro..

Conclusie koop ouder rotte velgen op maarktplaats en breng ze naar hem toe dat bijna altijd goedkoper als relpica of nieuwe te kopen.

Gr eric

Suc 6

foto komt zo als het lukt

Wow, dat klinkt heel goed. Ga ik dus doen. Bedankt.

Geplaatst:
Wow, dat klinkt heel goed. Ga ik dus doen. Bedankt.

foto lukt niet echt wie wil me helpen

gr eric

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.