Ga naar inhoud

Photobucket


Marten

Aanbevolen berichten

  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zat al een tijde te denken over een what-&-how mbt Photobucket en ik zal het toch maar eens effectief maken want dat Imageshack is ook maar een gare zooi.

Ik heb hier vanaf 2004 al heel wat foto's geplaatst met ImageShack. Niets mis mee, tot op de dag van vandaag.

Het probleem van Marten zit dan ook niet in het plaatsen van een foto, dat gaat hem prima af en nog wel bij ImageShack, maar zit 'm in het niet weten waar je wat plaatst en hoeveel keer, zo lijkt het. :kisstogether:

aangepast door Rob
Link naar reactie
Ik zat al een tijde te denken over een what-&-how mbt Photobucket en ik zal het toch maar eens effectief maken want dat Imageshack is ook maar een gare zooi.

imageShack,nix mis mee.je moet alleen even weten hoe 't allemaal werkt :kisstogether:

Link naar reactie
Ik heb hier vanaf 2004 al heel wat foto's geplaatst met ImageShack. Niets mis mee, tot op de dag van vandaag.
Niks mis mee is een beetje groot woord, Imageshack is vrij traag en lastig te bewaren (vond ik) en met Photobucket kun je een eigen album creeren en het werkt een stuk sneller.

Morgen zal ik wel eens een topicje ervoor maken; voor digibeten zoals mij is het echt een uitkomst!

Edit Maak ik er gelijk een z3forum-account voor aan zodat iedereen hier het kan gebruiken die net zo loopt te kloten met dat soort zaken als ondergetekende.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.