Ga naar inhoud

Radio Business CD + CD-wisselaar

FritsZ3

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb mijn radio met cassette vervangen door een Business CD-uitvoering, maar krijg nu de CD-wisselaar niet meer aan de praat. Wie weet hoe dit werkend is te krijgen?? :)

• Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

de vraag is of de wisselaar wel geschikt is voor de nieuwe radio, je kunt niet elke wisselaar zomaar aansluiten. In de handleiding van de radio staan zullen ongetwijfeld typen van compatible wisselaars staan.

Geplaatst:
de vraag is of de wisselaar wel geschikt is voor de nieuwe radio, je kunt niet elke wisselaar zomaar aansluiten. In de handleiding van de radio staan zullen ongetwijfeld typen van compatible wisselaars staan.

De handleiding.... tsja, die heb ik dus niet. :)

Geplaatst:
handleiding moet wel ergens op internet te vinden zijn, probeer http://www.z3-roadster-forum.de eens. Anders even een oproep op dit forum plaatsen, zijn ongetwijfeld wel leden met een combi radio-wisselaar.

Bedankt voor de tip! Heb goed gezocht, maar helaas niets gevonden. Inmiddels denk ik dat de cd-wisselaar niet meer helemaal in orde is. Een eenmaal ingevoerde cd wordt niet meer in het magazijn teruggezet en dat is volgens mij niet normaal.

Geplaatst:
Ik weet wel dat er twee type wisselaars zijn (I en IA of iets dergelijks???) en dat die niet uitwisselbaar zijn. Anders Pierre even pmen, die kan je dat zo vertellen.

Bedankt! Ga ik doen!

:wave:

Geplaatst:

De radio met cassette (Bavaria?)is voor een A wisselaar de business radio met één LCD scherm kan ook samen met een A wisselaar de Business radio met twee LCD schermpjes is voor een AI wisselaar, is al een keer iets over gepost.

JCK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen