Ga naar inhoud

Toerrit Apeldoorn, foto en reactie topic


Lotte3Z

Aanbevolen berichten

  • Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

1-7.jpg

En Frido, maak je borst maar nat, je hebt concurrentie :rolleyes:

:thumbup: Toen ik 35 en die rolbeugels Zag ben ik maar eens even naar mijn riante garage/werkplaats gefietst om te kijken of Zedri er nog stond... :schater:

Dat Zal een leuke dag geweest Zijn met helaas regen tussendoor.

Nice pics by the way.

Hoeveel km heb je op dAh bOnd gedraait vandaag ?

Link naar reactie

Jörgen, Queen, alle fotografen, iedereen die meereed en wie ik vergeet: bedankt! :rolleyes:

Mijn rol bestond slechts uit een poging het topic redelijk overzichtelijk te houden.

Ondanks Roger en zijn gemopper is dat redelijk gelukt. :thumbup:

Link naar reactie

Zo.. ook wij zijn weer thuis geariveerd. Heeft even geduurd voordat we uiteindelijk in Tilburg belandde.

Onderweg gestopt in den Bosch, daar was het "bourgondisch Den Bosch" oftewel, 4 uur lang kleine hapjes eten en uiteindelijk nog bij de kebab-boer moeten stoppen van de honger :thumbup:

Het maakt er het weekend niet minder om.

Het was helemaal top geregeld. Goede opkomst, het weer zat redelijk mee en veel gezelligheid! :rolleyes:

Volgens mij heeft m'n vriendin en bijrijdster (Marieke) het ook wel naar haar zin gehad, ik hoorde zelfs al dat er afspraken waren gemaakt voor de volgende rit onder de vrouwelijke aanwezigen. :thumbup:

Link naar reactie
zo te zien een geslaagde dag geweest, wij hopen er de volgende keer ook weer bij te zijn. ;)

nice pic's!!! :wave:

Jullie hebbeb wat gemist!!

Het was echt heeeeeeeeeeeeel leuk!!!!!! Volgende keer doe ik weer mee!

Link naar reactie

Het was weer super. Goed georganiseerd en leuk om iedereen weer eens te zien. Voor Rita was het de eerste keer en ook zij vond het geweldig. Een paar opmerkelijke zaken die mij opgevallen zijn:

Zzzaskia en Rita zijn op de parkeerplaats van Van der Valk op konijnenjacht geweest. :wave: Volgens hen zat er een tam konijn onder een auto. Een tam konijn midden op de Veluwe :schater:

Vrouwen mogen kennelijk niet sturen tijdens een forumrit. Ik heb maar twee deelnemers gezien die hun vrouw moesten laten rijden. Edwin en .... ondergetekende. ;)

Die QP-jongens bleven constant bij elkaar rijden. Net een school jonge visjes die bijeen blijven omdat hun overlevingskans dan groter is. :thumbup: Er moet toch eens een inburgeringscursus georganiseerd worden.

Link naar reactie

:schater: Hier beneden mijn bijdrage aan de fantastische rit gister :<a href="http://www.mijnalbum.nl/Album-3PQKFTTV-Foto"

Link naar foto's :

Z3 Tourrit 9 September 2007

Er was trouwens een hele vervelende man met een roze shirt ;) die telkens tussen de QP's wou inrijden....gelukkig reed Martinvh hem nog even zoek bij het stoplicht... :schater::schater:

Speciaal nog even voor Martin :

p9090413gi9.jpg

Je zou bijna denken dat het een lieve jongen is...

Link naar reactie

nou dat weet ik zo net nog niet..... dus laten we maar geen lullige opmerking plaatsen bij deze foto, over dat Martin jeuk kreeg van alle mooie auto's en vele bewonderaars (van de roadsters), want dan voelt hij zich zo voor lul gezet. Dus Martin: geen commentaar!

imgp2130smallol7.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.