Ga naar inhoud

BMW business Radio


rdeknegt

Aanbevolen berichten

By mijn zzzz zat geen boekje van de radio. Vrij eenvoudig, weet alle functies op een na (had een prof radio in bijn 116I) maar wat is de bedoeling van de SC functie? Zender zoeken? slaat ie die dan ook op?

gr rob

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Dit antwoord geeft google,

De verstoorde SC-functie die al werd aangegeven door de verstoring van spermatogenese, werd echter bevestigd door een reductie in diameter van de seminifere ...

Maar dat is het vast niet.

Link naar reactie
Dit antwoord geeft google,

De verstoorde SC-functie die al werd aangegeven door de verstoring van spermatogenese, werd echter bevestigd door een reductie in diameter van de seminifere ...

Maar dat is het vast niet.

Ik had laatst bij een berichtje van onze RUR presentator al gemeld dat het wel eens het meest nutteloze respons kon zijn, maar deze verbetert dat denk ik. Desalniettemin, hoedanook, whatever, deze is wel veel leuker :kisstogether::thumbup: Keep up the good work, boy.

p.s. het kan ook Super Catastrophy betekenen, maar volgens mij scanned hij naar zenders die sterk genoeg zijn en slaat deze op in je voorkeurzenders. Ik denk dat je het een keer kunt proberen, maar ja, als het toch ...

Link naar reactie
By mijn zzzz zat geen boekje van de radio. Vrij eenvoudig, weet alle functies op een na (had een prof radio in bijn 116I) maar wat is de bedoeling van de SC functie? Zender zoeken? slaat ie die dan ook op?

gr rob

Hoi Rob,

Het is niet zo'n spannende functie hoor.

Mocht het zo zijn dat je via de memorie toetsen geen of slecht bereik hebt van je opgeslagen stations, dan biedt SC de optie om automatisch de wel goed te ontvangen stations snel te zoeken, weer te geven en automatisch op te slaan.

Ik vond Huub z'n versie eerlijk gezegd strakker. :thumbup:

Groetjes,

Marcel

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.