Ga naar inhoud

Wat is dit dan


bmw.z3

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

in de mijne (5-er) zit dat ook. Werkt alleen niet in NL (weet niets van B ), want dan moet er een contract lopen oid en BMW NL wilde waarschijnlijk niet lappen voor dit. Werkt wel in D en USA. Duzzz, ik denk dat het antwoord; JA is.

Geplaatst:

Had tijdens de vakantie een huurauto in USA (een Cadillac) en daar zaten deze mogelijkheden met kleine knopjes op de spiegel.

Er was ook gelijk een mogelijkheid aan toegevoegd om via een centrale een nummer te laten kiezen en door te laten verbinden.

Uit ervaring kan ik vertellen dat het in de USA trouwens heel goed werkt.

In een huurauto moet je natuurlijk alles eerst proberen dus ik drukte ook op het 'bellen' knopje.

Had binnen 10 seconden iemand van de centrale aan de lijn.

Sorry .... !!

Geplaatst:

en als je die knopjes hebt, heb je ook big brother in de koffer net naast het achterlicht zitten...

onmiddellijk verwijderen die handel!

Geplaatst:

Misschien een optie om een alarm centrale te bellen bij evt. car-jacking !!!??? :newblush:

Of een hulpdienst bij pech of een ongeluk !!?? :mellow:

Geplaatst:

- onmiddellijk bellen van de roadside assist mits abo.

- automatisch ontgrendelen deuren, alle knipperlichten aan en call naar roadside assist bij afgaan airbag

EN systeem monitort continu van de afgelopen 30 seconden de snelheid, toerental, gierhoek, temperatuur, ... vandaar dat sommigen de assist module (in Z4 in de koffer net naast het rechtse achterlicht) verwijderen...

Geplaatst:
- onmiddellijk bellen van de roadside assist mits abo.

- automatisch ontgrendelen deuren, alle knipperlichten aan en call naar roadside assist bij afgaan airbag

EN systeem monitort continu van de afgelopen 30 seconden de snelheid, toerental, gierhoek, temperatuur, ... vandaar dat sommigen de assist module (in Z4 in de koffer net naast het rechtse achterlicht) verwijderen...

Het heeft dus een voor-- en nadeel.

Je hebt met één druk op de knop alle hulpdiensten in huis, maar je kan nooit zeggen dat je je netjes aande snelheid hebt gehouden ten tijde van het ongeval... :angry:

Geplaatst:
Het heeft dus een voor-- en nadeel.

Je hebt met één druk op de knop alle hulpdiensten in huis, maar je kan nooit zeggen dat je je netjes aande snelheid hebt gehouden ten tijde van het ongeval... :angry:

Heb je ooit gehoord dat de politie toegang vroeg naar die gegevens??? Ik vind dat altijd wonderbaarlijk en hoop eigenlijk dat ze het nooit doen, maar alle moderne autos loggen natuurlijk gewoon alles, dus ze kunnen het gewoon uitlezen na elk ongeval...

Geplaatst:
Heb je ooit gehoord dat de politie toegang vroeg naar die gegevens??? Ik vind dat altijd wonderbaarlijk en hoop eigenlijk dat ze het nooit doen, maar alle moderne autos loggen natuurlijk gewoon alles, dus ze kunnen het gewoon uitlezen na elk ongeval...

de assist module wordt grotendeels in America verkocht (als optie) en daar zijn ze nog een beetje gekker wat betreft schadeclaims ed.

Ik denk wel dat bij een ZWAAR ongeval de verzekering wel eens zou neigen naar het laten uitlezen van de gegevens

Geplaatst:
- onmiddellijk bellen van de roadside assist mits abo.

- automatisch ontgrendelen deuren, alle knipperlichten aan en call naar roadside assist bij afgaan airbag

EN systeem monitort continu van de afgelopen 30 seconden de snelheid, toerental, gierhoek, temperatuur, ... vandaar dat sommigen de assist module (in Z4 in de koffer net naast het rechtse achterlicht) verwijderen...

:angry: Mijn Vlaams is niet meer wat het geweest is... Wat is een gierhoek ???

Geplaatst:
:huh: Mijn Vlaams is niet meer wat het geweest is... Wat is een gierhoek ???

ff gegoogled Frank;

''De gierhoek is de hoekverdraaiing van de auto om de verticale as door zijn zwaartepunt.'' :angry::wave:

Geplaatst:

bovendien is "gierhoek" geen Vlaams woord, maar wel een 100% correct Nederlands woord en geen franse of engelse verbastering! :angry:

:wave::huh:

Geplaatst:

Ooooooh......,

Ik dacht dat het iets uit de agrarische sector was..... :angry:

Geplaatst:
Ooooooh......,

Ik dacht dat het iets uit de agrarische sector was..... :wave:

Bij ons is dat ook zo hoor Egbert !!! :wave:

6f5jiph.jpg

:schater::thumbup:

Geplaatst:

Zie je wel...., ik wist het wel !!!

(Grappig dat ze dat ook op een BMW maken.)

Geplaatst:
Zie je wel...., ik wist het wel !!!

(Grappig dat ze dat ook op een BMW maken.)

Maar dan uitsluitend voor die BMW´s die een trekhaak hebben, weet je meteen ook waar die voor dient

:schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater: :schater: :schater::schater::schater::schater::schater::schater::schater:

Geplaatst:
Bij ons is dat ook zo hoor Egbert !!! :thumbup:

6f5jiph.jpg

:schater: ;)

ik dacht dat het de hoek was waarmee de gieren alvast konden afdalen na een sos bericht.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.