Ga naar inhoud

Nieuwe radio??


bling

Aanbevolen berichten

Momenteel huist er in de zzz een vrij overjarige Clarion die langzamerhand de geest aan het geven is. CD-spelertje hapert al wanneer ik het woord "drempel" zeg en de radio houdt lastig zenders vast.

Genoeg reden dus om te vervangen en dan gelijk even de boxen meenemen want het geluid kan me niet echt bekoren. Uiteraard weet ik wel aardig wat ik wil maar niet welk merk het heeft.

Ik zoek:

- een radio/cd-speler (geen wisselaar)

- rood display en een matzwarte omhuizing zodat het goed in het dash past

- geen speelapparaat maar simpel en goed

- sterke krachtige boxen die ook op de snelweg kwaliteit blijven bieden

Voor een eventuele basbox vraag ik nu niets, dat is sowieso voor later en daar heb ik al aardig over kunnen lezen hier.

Wie van de geluidsfanatici kan me een stukje op weg helpen?

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

- een radio/cd-speler (geen wisselaar)

- rood display en een matzwarte omhuizing zodat het goed in het dash past

- geen speelapparaat maar simpel en goed

ben geen geluidsfanaticus maar voor een betaalbaar en originele oplosssing zie blaupunkt.de keyword BMW (toevallig ook gemeld in dit draadje) voor EUR 129 voldoet BMW Business CD aan je genoemde eisen... past perfect in je ZZZ!

7640273343002largeal2.jpg

(en dimt mee met dashboardverlichting :P)

Link naar reactie

Marvin, de BMW Business CD dimt (ook) automatisch. Rechts van de CD-opening zitten twee naar ik dacht led´jes, maar dat is er dus maar één welke knippert wanneer je het contact afzet (de linker). De andere is een lichtsensor. Hou overdag maar eens je vinger voor de sensor of ´s-avonds een zaklamp erop richten, dan zal je zien dat het display licht resp. dimt en oplicht.

Link naar reactie

je kunt de Becker anders ook mee laten draaien met de dashverlichting. Wanneer je dan aan de verlichtingsknop draait dimt de Becker ook (of licht ie meer op uiteraard afhankelijk van de kaant die je opdraait)

Link naar reactie

Heb ze allebei gehad. In de vorige de Becker met wisselaar en navigatie. Nu de BMW Business met ipod en tomtom.

De interne cd-speler van de BMW vind ik gevoelig voor hobbels met overslaan (maar ik heb nu een ipod en hier dus geen last van).

Bij de Becker gebruikte ik altijd de wisselaar en had hiermee zelden last van overslaan. (weet niet of de speler in de unit minder gevoelig is.)

De Becker is met navi en de BMW niet.

De BMW is echt originalo natuurlijk.

Heb nu dus losse navi met BMW en ipod en ben ik zeer tevreden mee.

De Becker werkte ook perfect.

Als je beide designs mooi vindt zou ik persoonlijk de keuze van de navi (je hebt al een losse, of koopt nu alles in 1) laten afhangen.

Link naar reactie
In elk geval bedankt voor beide voorstellen heren maar het maakt het er niet makkelijk op; de Blaupunkt "hoort" meer bij de BMW maar die Becker is wel bijzonder mooi.

Ik ga in elk geval eens nakijken wat beide apparaten te bieden hebben.

is beetje een vergelijking tussen appels en peren... lijken me toch een ander publiek aan te spreken, alleen al door het prijsverschil (en er van uitgaande dat alle waarde naar zn geld is).

Becker: EUR 600,- (klikkerdeklik)

BMW Business: EUR 129.- + verzendkosten Duitsland

De interne cd-speler van de BMW vind ik gevoelig voor hobbels met overslaan...

hier heb ik geen last van terwijl de QP toch redelijk laag ligt ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.