Ga naar inhoud

OEN!


Superduper

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ok, minder handige actie van superduper :D :thumbup:

Van de week viel me op dat het afdekglaasje van mijn (verlichtte) schakelpook los zat. Erg irritant want het klepperde. Enfin, niets wat wat lijm kan fixen. Helaas losde de plastic lijm die ik gebruikte de verf van de achterkant van het glaasje op, waardoor er nu allerlei lelijke vlekken in de achtergrond van het glaasje zitten. Ik heb het geprobeerd te verven met bouwpakketverf maar dat ziet er tot nu toe ook niet erg fraai uit.

Weet iemand waar ie die glaasjes los kan kopen? Ik zoek dus de :thumbup: versie, met de transparante cijfers/R en logo. Op de realOEM staat hij wel als nummer3 onderdeel, maar ik vind er geen artikelnummer van.

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Krijg je er voor die 11 euro dan wel de goede lijm bij..... :schater:

Waarschijnlijk kan je die wel bij bmw bestellen: "BMW-real-oem-special-tool-Schaltknaufemblem-(5-Gang)-durchleuchtendes-M-Emblem-specialler-nicht-farbe-loschenden-klebstof' - artikel 3102546311120324544 - 1 gram - € 8,90

:o:P:schater:

Geplaatst:
Waarschijnlijk kan je die wel bij bmw bestellen: "BMW-real-oem-special-tool-Schaltknaufemblem-(5-Gang)-durchleuchtendes-M-Emblem-specialler-nicht-farbe-loschenden-klebstof' - artikel 3102546311120324544 - 1 gram - € 8,90

:wave::o:schater:

Mooi scrabbel woord Ies !!! met 3 maal woordwaarde !!! :schater::P

Geplaatst:

Dure lijm, werkt het best met een beetje transparante siliconen kit, jammer het kwaad is al geschiet, dat wordt een nieuwe pook :schater:

Geplaatst:

Ja inderdaad wel "grappig" het plaatje kost 11 euro en de lijm "maar" 8,90 euro.

Maar dan krijg je wel een hele GROTE tube van maar liefst 1 gram....

Volgens mij is dat plaatje dus eigenlijk heel erg goedkoop.....

Geplaatst:
Ja inderdaad wel "grappig" het plaatje kost 11 euro en de lijm "maar" 8,90 euro.

Maar dan krijg je wel een hele GROTE tube van maar liefst 1 gram....

Volgens mij is dat plaatje dus eigenlijk heel erg goedkoop.....

eehh, dat van de lijm was een grapje hoor.. :P

Geplaatst:
Dure lijm, werkt het best met een beetje transparante siliconen kit, jammer het kwaad is al geschiet, dat wordt een nieuwe pook :schater:

Valt wel mee hoor. Alleen het plaatje is beschadigd, niets mis met de pook zelf. Lijmt silicone kit dan ook? Ik wilde het nieuwe glaasje met bouwpakketten lijm gaan plakken.

Geplaatst:
Valt wel mee hoor. Alleen het plaatje is beschadigd, niets mis met de pook zelf. Lijmt silicone kit dan ook? Ik wilde het nieuwe glaasje met bouwpakketten lijm gaan plakken.

Aquariums worden ook met siliconenkit gelijmd, zegt genoeg denk :P

Geplaatst:
Aquariums worden ook met siliconenkit gelijmd, zegt genoeg denk :P

Ja nu je het zegt. Het is wel een speciale kit, maar deze heb ik ook nog wel. Ik ga het proberen.

Geplaatst:

Misschien is het een wat late reactie, maar ik was met vakantie....

Volgens mij heb ik nog zo'n glaasje in m'n kofferbak liggen.

Ik zal direct even kijken....

Geplaatst:

Ja..., ik heb er nog een !!!

Ik wil hem je wel even opsturen.

(Mocht je dit niet lezen, stuur ik je nog wel even een PM.

Geplaatst:
Ja..., ik heb er nog een !!!

Ik wil hem je wel even opsturen.

(Mocht je dit niet lezen, stuur ik je nog wel even een PM.

En nu heb ik hem :thumbup: Veel dank Egbert, ik ga weer knutselen.

Geplaatst:
.... ik ga weer knutselen.

En als je even doorknutselt, dan kan je hem nog verlicht maken ook.

(Ik weet niet of het werkt, maar dat kan je even testen.)

Veel plezier ermee !!

Geplaatst:
En als je even doorknutselt, dan kan je hem nog verlicht maken ook.

(Ik weet niet of het werkt, maar dat kan je even testen.)

Veel plezier ermee !!

Ik had het gezien. Mijn pook was al verlicht, maar op een andere manier en daarom past helaas het glaasje niet zomaar. De bijgeleverde verlichting werkt prima overigens.

Geplaatst:

Ik hoop dat het gaat lukken.

Als het niet mocht passen, dan gooi je het glaasje maar weg ofzo. Dan is het gewoon jammer.

Geplaatst: (aangepast)

Dubbele post, onduidelijk. Verwijderd.

aangepast door Rob
Geplaatst:
Ja..., ik heb er nog een !!!

Ik wil hem je wel even opsturen.

(Mocht je dit niet lezen, stuur ik je nog wel even een PM.

beste Eggybee,

Heb je dat m-logotje nog voor de de z3 pook. De mijne is weg.

Ik hoor graag van je.

met vr. groet,

Jan

Geplaatst:
beste Eggybee,

Heb je dat m-logotje nog voor de de z3 pook. De mijne is weg.

Ik hoor graag van je.

met vr. groet,

Jan

Als je even leest zul je toch begrijpen dat ........... :rolleyes::schater:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.