Ga naar inhoud

Folie raamomlijsting


Ron

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ron, is het nu gelukt met het verwijderen van de folie, geen vlekken op na gehouden?

Ivodl al een beslissing kunnen maken?

Ben er nog niet mee bezig geweest.

Ik ben er ook nog niet helemaal uit.

Op dit moment heb ik last van een muisarm omdat ik teveel op het forum zit en er moet nogal gepoetst worden vrees ik............

Groet Ron

Link naar reactie
Gast Car Gallery de Adelaar, Apeldoor

Heb er al diverse verwijderd. De zwarte folie heb je er op een lekkere zonnige dag en met behulp van een fohn zo af. Maar dan komt de lijmlaag die wij er vroeger met een in wasbezine gedoopte doek en met commandant afpoetsten. Tegenwoordig heb ik een speciaal stukje gereedschap dat we monteren op de luchtaangedreven poetsmachine (spuiterijen gebruiken dit om stripings van auto's af te "tollen"). Maar dan is het nog steeds wel een aantal uurtjes werk. Ik heb er twee weken geleden eentje afgeleverd aan mensen die het met stickerverwijderaar gingen proberen (dit heb ik tot nu toe niet aangedurfd) en zal hen eens vragen hoe het is afgelopen.

Vriendelijke groeten,

Levinus Makkinje

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.