Ga naar inhoud

downloaden van route´s voor tomtom


sijtse

Aanbevolen berichten

Sommigen vinden het leuk zelf een route te kunnen maken of een bestaande route te kunnen downloaden en dit dan op je tomtom te plaatsen

Je kunt een route hier http://www.janboersma.nl/gett/download naar keuze vinden. :kisstogether:

Het programma Tyre waar je in samenwerking met Google earht je eigen route kunt maken vind je hier, http://www.tyre.tk/

sukses er mee :groupwave:

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Uh... ligt het aan mij of werken je linkjes inderdaad niet :birthday:

:kisstogether: Nu wel denk ik :groupwave:

Link naar reactie

Voor de rit van 9 september heb ik de hele route al in mijn reisplanner van de Tomtom zitten, ik heb alleen problemen met het overzetten van de bestanden op een andere Tomtom. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Of moet ik de route opnieuw maken met de programma's die Sijtse voorstelde??

In ieder geval heel erg bedankt voor de links!!

Link naar reactie
Voor de rit van 9 september heb ik de hele route al in mijn reisplanner van de Tomtom zitten, ik heb alleen problemen met het overzetten van de bestanden op een andere Tomtom. Iemand een idee hoe dit te verhelpen? Of moet ik de route opnieuw maken met de programma's die Sijtse voorstelde??

In ieder geval heel erg bedankt voor de links!!

Als het goed is staat in de map ITN van de TomTom de route die je gemaakt hebt. Die zal op elke tomtom te openen moeten zijn! (en met het programma van Sijtse).

Link naar reactie

Hoe maken jullie die routes eigenlijk? Allemaal handmatig inklop-werk of niet? Wat ik eigenlijk nog zoek is een soort "route-recorder", dat hij gewoon "opneemt" waar je langsrijdt, en dit later zo weer kan rijden. Weet iemand of zoiets bestaat?

Link naar reactie
Wat ik eigenlijk nog zoek is een soort "route-recorder", dat hij gewoon "opneemt" waar je langsrijdt, en dit later zo weer kan rijden. Weet iemand of zoiets bestaat?

Ik gebruik hiervoor GPS TUNER. GPS com poort wordt virtueel gesplitst door Port Splitter (freeware), zodat ik GPS TUNER en TOMTOM 6 tegelijkertijd kan laten draaien.

Routes worden opgeslagen in formaat naar keuze: rechtstreeks als ITN voor TomTom of bijvoorbeeld als GoogleEarth routes. Dit alles op een Asus A636N pda.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.