Ga naar inhoud

z4 deurbekleding verwijderen


rdeknegt

Aanbevolen berichten

Kwam er vandaag achter dat er, ondanks dat er roosters in de deuren zitten, er geen geluid uit komt.

Wil er dus speakers in zetten. Iemand enig idee hoe ik zonder schade de deur bekleding verwijder? Kan ik misschien gelijk demping materiaal op de binnenkant van de deuren plakken om het blikkerige geluid te verwijderen.

rob

Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

l/r hogetonen speakers bij de spiegels, in de voetenruimte l/r speakers, achter voorstoelen l/r speakers.

dus 6 stuks. Optioneel achter stoelenruimte voor lage tonen speakers en in de deuren dus ook ruimte, maar alleen in combinaoe het hifi of active systemen.

Heb dus die luxe optie niet. geluid is echter niet slecht, maar indien er ruimte is in de deuren, waarom er geen speakers inzetten, in dit geval is more niet less :schater:

gr rob

Link naar reactie

Hoi rob,

Je moet overal in de deur de kleine kapjes verwijderen waarachter de torx zitten, ook zul je van de deurgreep het kapje af moeten halen maar let op dit is echt teer het deurpinnetje er ook uitschroeven en dan

moet je aan de onderzijde de pennen lostrekken (ook hier opletten) en dan kun je hem in zijn geheel naar boven schuiven en dan eraf.

De bekabeling is niet voorbereid en je zult de uitgang ook moeten versterken, als je deze speaker zonder crossover bij de hoge toon tweeters en de voorspeaker aansluit heeft de radio IMHO te weinig vermogen.

Ik ga het op een andere manier doen, ik trek achter de stoelen de bakken eruit en maak dit dicht met MDF hierin plaats ik iets van Caliber oid in ieder geval voor goed bass en de achterspeaker sluit ik af en die bekabeling gebruik ik als high input level op een versterker.

Dan bij de dealer de originele roosters bestellen en je ziet er niets meer van.

Groet,

André

Link naar reactie

ideeën voor Hifi inbouw kan je op m'n site vinden:

klikkerdeklik en kies "car hifi" :thumbup:

focal K2Power 5.25" midbass driver. Moet je ff met mdf een adaptertje maken, want de bevestigingspunten lopen niet echt over elkaar.

installatie05.jpg

Sowieso inderdaad niet in parallel op de standaard headunit zetten!

Link naar reactie
ideeën voor Hifi inbouw kan je op m'n site vinden:

klikkerdeklik en kies "car hifi" :thumbup:

focal K2Power 5.25" midbass driver. Moet je ff met mdf een adaptertje maken, want de bevestigingspunten lopen niet echt over elkaar.

Sowieso inderdaad niet in parallel op de standaard headunit zetten!

Ja rob kijk maar eens op de site van GVfB hier vind je veel diverse info.

aangepast door Rob
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.